پیشنهاد جالب کاپلو برای ادامه مسابقات سری آ

به گزارش تایمر سرگرمی، فابیو کاپلو پیشنهاد داد که ادامه مسابقات سری آ در یک بازه زمانی 40 روزه و مانند جام جهانی برگزار شود.

پیشنهاد جالب کاپلو برای ادامه مسابقات سری آ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بیشتر تیم های حاضر در سری آ این هفته به تمرینات بر می گردند؛ البته این اقدام با سخت گیری های زیادی همراه خواهد بود چرا که قبل از شروع تمرینات بازیکنان تست های مورد نظر را پشت سر خواهند گذاشت تا از عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود.

با وجود از سرگیری تمرینات تیم های ایتالیایی اما هنوز زمان دقیقی برای شروع مجدد رقابت های سری آ معین نشده است. با این حال کاپلو پیشنهاد می دهد مسابقات در چند شهر نزدیک به هم و در یک بازه زمانی چند روزه مانند جام جهانی برگزار شود.

کاپلو در این باره می گوید: ما باید به ادامه رقابت ها مانند جام جهانی فکر کنیم یعنی تیم ها در مدت چهل روز و در یک منطقه خاص ادامه بازی های خود را برگزار کنند. همچنین من طرفدار بحث انجام 4 یا 5 تعویض در هر بازی هستم مخصوصا اگر بخواهیم هر سه روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم. اگرچه که شنیدم این موضوع رد شده است.

شهرداران باری ،ناپل و پالرمو پیش از این برنامه های خود را ارائه داده اند و اطمینان دارند که این ورزشگاه ها و هتل های محلی می توانند از باشگاه ها استقبال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 996

به "پیشنهاد جالب کاپلو برای ادامه مسابقات سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جالب کاپلو برای ادامه مسابقات سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید