با بهترین هتل های هنری در سرتاسر جهان آشنا شوید

به گزارش تایمر سرگرمی، بهترین هتل های هنری

اگر شما نیز از آن دسته گردشگران دوستدار هنر هستید دیگر نیازی برای تماشای آثار هنری در صف های طولانی و در انبوه جمعیت منتظر بایستید. امروزه بسیاری از هتلداران در سراسر جهان سعی بر آن دارند تا کلکسیونی از آثار هنری را درون هتل های خود برای مراجعین خود جای دهند و هتل خود را در زمره بهترین هتل های هنری جهان قرار دهند. در صورت وجود این امکانات میهمانان این هتل ها می توانند به راحتی به تماشای فضای هنری درون محل اقامت خود نشسته و از آن لذت ببرند. ما امروز در خبرنگاران می خواهیم تا به همراه شما به بررسی و نقد بهترین هتل های هنری در سراسر جهان بپردازیم. در این تور هتل و هنرگردی همراه ما باشید.

با بهترین هتل های هنری در سرتاسر جهان آشنا شوید

1- هتل هنری ایکس وی ای، دبی (XVA Art Hotel, Dubai)

هتل هنری ایکس وی ای دبی دارای 14 اتاق منحصر به فرد می باشد که هر یک به نوبه خود شاهکار هنری چشم نوازی به شمار می رود. اخیراً متخصصان حوزه گردشگری موسسه ایکسپدیا، این هتل را به عنوان یکی از دیدنیی ترین و بهترین هتل های هنری جهان معرفی کرده اند. بر روی دیوارهای این هتل تلفیقی از آثار هنری معاصر و سنتی به چشم می خورد.

علاوه بر این، فروشگاه هنری زیبایی نیز درون این هتل وجود دارد که افراد می توانند سوغاتی های هنری زیبایی را از آن خریداری کنند. دوست دارید از این هتل دیدن کنید و یا در آن مستقر شوید؟ همین حالا می توانید با رزرو تور دبی خبرنگاران به این خواسته خود جامه عمل بپوشانید.

2- هتل کیمپتون ایونتی، نیویورک (Kimpton Hotel Eventi, New York)

شهر نیویورک یکی از مهم ترین مراکز شناخته شده برای دوستداران فرهنگ و هنر شناخته می شود و برخی از بهترین هنرمندان شناخته شده در رده جهانی اهل این شهر بوده اند. هتل کیمپتون ایونتی نیز تلفیقی زیبا از خلاقیت و آثار هنری ارزشمند و باشکوه است که در قالب بهترین هتل های هنری این هتل را جای داده است.

3- هتل مریون، دوبلین (The Merrion, Dublin)

مرکز مجذوب کننده و زیبای ایرلند یعنی شهر دوبلین معروف، نه تنها میزبان مکان های باشکوهی همچون گالری ملی ایرلند و موزه هنرهای مدرن ایرلند است، بلکه دارای جشن های پرشور و طبیعت سرسبز حومه شهری بسیار پر بار نیز می باشد. با این حال هتل 5 ستاره مریون، با تزئینات باشکوه و امکانات درجه یک خود گزینه بسیار خوبی برای اقامت در این شهر برای افراد به حساب می آید و این هتل را در لیست بهترین هتل های هنری جهان قرار داده است. عصرها این هتل میزبان برنامه چای عصرانه هنری است و در این مراسم شیرینی هایی الهام گرفته از نقاشی هایی از کلکسیون گسترده این هتل سرو می شود.

4- آرت هتل، آمستردام (artotel, Amsterdam)

درباره این هتل نمی دانیم که از تخت های گرم و نرمش بگوییم یا فضای راحت و فضایی الهام گرفته از فرهنگ و هنر اروپایی که در آن بسیار پرنمود است. به هر حال وجه تسمیه این هتل این است که همگی در زیر یک سقف از ویژگی های آرت هتل آمستردام قرار می گیرد. بهترین هتل های هنری به این دلیل این هتل را در دسته بندی خود پذیرفته است که بخش پذیرش این هتل با سردیس هایی بزرگ و قرمز رنگ، لامپ های آویزان، و یک مجسمه بسیار زیبا و درخشان و البته سیاه رنگ از انسان، فضای بسیار ویژه هنری ویژه ای را برای این هتل و مسافرانش ایجاد کرده است.

5- هتل رومای اول، رم (The First Roma, Rome)

هتل رومای اول، مزین به آثار هنری ایتالیایی است و دیدنی تمام آثار هنری رمی است که در این هتل وجود دارد و حتی بین خودمان بماند اما دیدن آن ها تا چندین روز هم زمان می برد. در هتل رومای اول به عنوان یکی از بهترین هتل های هنری جهان؛ میهمانان می توانند از امکانات مختلفی همچون حمام های روباز آب گرم و یا حتی از کارگاه های نقاشی آبرنگ استفاده کنند و از مدت زمان اقامت خود در این هتل به شیوه ای متفاوت لذت ببرند. البته این کارها همه فعالیتی نیست که مسافران در این هتل انجام می دهند، هستند کسانی که عاشق هنرند و درباره مکاتب مختلف هنری در این هتل همایش برگزار می کنند.

6- هتل سانکارا، نایروبی (Sankara, Nairobi)

هتل زیبا و باشکوه سانکارا با تزئیناتی سرشار از ذوق هنری و کلکسیونی از بهترین آثار در ردیف بهترین هتل های هنری جهان قرار گرفته است. این هتل در همسایگی مرکز کنیا واقع شده است. میهمانان این هتل می توانند از آثار هنری زیبایی که برخواسته از ذوق و سلیقه مردم بومی موجود در این هتل است، دیدن کرده و لذت ببرند. اگر دیدنی آثار هنری بازدیدنمایندگان را اغنا نکند، گزینه تفریحی دیگری نیز وجود دارد و آن هم حیات وحش نایروبی است. نایروبی از حیات وحش خارق العاده ای برخوردار است. با رزرو تورهای کوتاه مدت هتل امکان بازدید از این حیات وحش برای گردشگران فراهم می شود.

7- هتل کازموپولیتن، لاس وگاس (The Cosmopolitan, Las Vegas)

هتل کازموپولیتن لاس وگاس دارای تنوع گسترده ای از نقاشی ها و مجسمه های هنری و همچنین دیوارهایی برخوردار از آثار هنری بی نظیر است که همچون تابلویی نمایانگر زیبایی های خیره کننده هنری است و همین صفات است که آن را در زمره بهترین هتل های هنری قرار می دهد. دستگاه هایی با نام دستگاه های آرت و مت در این هتل وجود دارد که پیشتر میهمانان هتل از آن سیگار تحویل می گرفتند، اکنون این دستگاه ها انواع سوغاتی های هنری را در اختیار افراد قرار می دهند و آن ها نیز می توانند از میان آن سوغاتی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

8- هتل اکلات، پکن (Hotel Eclat, Beijing)

بهترین آثار هنری چینی در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های هنری جهان به چشم می خورد. این هتل از تعداد 100 اتاق برخوردار است و هر یک از اتاق های آن به طرز منحصر به فردی طراحی شده اند.

9- هتل هنری بوهِم، بوداپست (Bohem Art Hotel, Budapest)

شهر بوداپست با گالری های هنری مشهور خود مقصد فوق العاده ای برای گردشگران هنر دوست به شمار می رود.

نقاشی های پست مدرن و زیبایی دورتا دور هتل بوهم آویزان شده اند. میهمانان می توانند بر حسب سلیقه و حال و هوای خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنند.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1954

به "با بهترین هتل های هنری در سرتاسر جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین هتل های هنری در سرتاسر جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید