پیام تبریک رئیس مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش به مدیرعامل خبرگزاری ایرنا

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با صدور پیامی انتصاب علی نادری به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش به مدیرعامل خبرگزاری ایرنا

متن پیام فریبرز حمیدی، به شرح زیر است؛

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی نادری

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا که جلوه ای از تعهد، کارآیی و افتخار آفرینی آن برادر گرانمایه در سنگرهای متعدد مدیریتی و فرصت های خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی به شمار می رود را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بحمدالله حضرت عالی از سوابق درخشان انقلابی و تجارب پیروز و ماندگار در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای برخوردار می باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد تحول و توسعه هم از نظر فنی و کمی و هم در بخش محتوا و غنی سازی خبرگزاری وزین و فاخر ایرنا باشیم و همچنین داشتن تجربیات همراه با علم و معرفت در سطوح مختلف ، دستمایه ارزشمندی است که در ارتقاء آن خبرگزاری نقش مؤثر و مشخص کننده ای خواهد داشت.

دست اندکاران مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی نظام تعلیم و تربیت میهن عزیزمان به عنوان بزرگ ترین دستگاه اجرایی کشور که از مخاطبان اصلی و پرشمار رسانه ها به ویژه ایرنا هستند، امید دارند در دوره تازه مدیریت حضرت عالی با تعامل مستمر شاهد رونق بیشتر و توسعه روز افزون کمی و کیفی در ابعاد وسیع تری برای آموزش و پرورش هم باشیم.

اکنون که دولت مردمی و انقلابی برای ایران قوی آغاز به کار کرده و این آغاز با طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تقارن پیدا کرده است، اطمینان دارم حضور جناب عالی به عنوان مدیری جهادی، متعهد و کار آزموده، با سابقه درخشان می تواند نوید بخش تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و تحول و تعالی عرصه های رسانه ای و اطلاع رسانی برای ارتقای سطح آگاهی و معرفت باشد.

با ابراز خرسندی از این انتصاب، پیروزیت روز افزون آن برادر ارجمند در تحقق مأموریت های محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1830

به "پیام تبریک رئیس مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش به مدیرعامل خبرگزاری ایرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک رئیس مرکز روابط عمومی آموزش و پرورش به مدیرعامل خبرگزاری ایرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید