تور ارزان اروپا: پوتین ورود مهاجران به اروپا به وسیله روسیه را رد کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تأیید کرد که روسیه هیچ گونه ورود و هجوم پناهجویان از خاک خود به اتحادیه اروپا را ثبت نکرده است. وی ابراز امیدواری کرد که شرایط در این زمینه بدتر نشود.

تور ارزان اروپا: پوتین ورود مهاجران به اروپا به وسیله روسیه را رد کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

پوتین در ملاقات با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: با توجه به جریان مهاجرت، ما شاهد ورود مهاجران به اروپا به وسیله روسیه نیستیم و صادقانه بگویم که بسیار امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

وزارت امور خارجه روسیه ماه گذشته اعلام نمود که سفارت مسکو در ورشو هیچ اخطار و تذکری از سوی مقامات لهستانی مبنی بر دستگیری شهروندان روسی که در انتقال مهاجران به وسیله بلاروس به لهستان مشارکت داشته اند، دریافت نکرده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: ما این اطلاعات را به وسیله رسانه ها مشاهده کردیم اما مقامات لهستانی به صورت رسمی چنین چیزی به ما ابلاغ نکرده اند.

رسانه ها به نقل از مرزبانان لهستان اعلام نمودند که نیروهای مرزبانی این کشور چند نفر را که روسی، سوئدی و لیتوانی بودند به جرم یاری به مهاجران غیر قانونی که در پی عبور از مرز به اتحادیه اروپا بودند، دستگیر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1901

به "تور ارزان اروپا: پوتین ورود مهاجران به اروپا به وسیله روسیه را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: پوتین ورود مهاجران به اروپا به وسیله روسیه را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید