پنتاگون300 نظامی را به مرز مکزیک اعزام کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سخنگوی پنتاگون از اعزام 300 نظامی آمریکایی به مرز مکزیک و تمهیدات جدید وزارت دفاع برای کنترل موج مهاجران خبر داد.

پنتاگون300 نظامی را به مرز مکزیک اعزام کرد

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری آسوشیتد پرس بامداد شنبه نوشت: چارلز سامرز سخنگوی پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که این تصمیم به عنوان واکنشی به درخواست وزارت امنیت داخلی آمریکا اخذ شده است. علاوه بر وظایف معمول امنیتی، رانندگی اتوبوس های حامل مهاجران بازداشتی و تدارک غذا برای مهاجران بخش دیگری از وظایف آنان است.

قرار است که این سیصد نظامی به حدود دو هزار و 900 نیروی فعال گارد ملی در حمایت از وزارت امنیت داخلی آمریکا در منطقه مرزی با مکزیک بپیوندند.

ترامپ با تاکید بر مقابله شدید با مهاجران غیرقانونی و تبعات ناخوشایند حضور آنان در آمریکا، سعی در جذب نظر مردم این کشور و هم حزبی های خود دارد و در مقابل، دموکرات ها نیز با برجسته سازی برخورد غیرانسانی ترامپ با جمعیت مهاجر، از آن برای کاهش مشروعیت ترامپ و حقانیت خودشان سود می جویند.

بصورت روزانه تلاش مهاجران برای ورود غیرقانونی به مرز آمریکا به درگیری نیروهای پلیس و اعضای کاروان مهاجران آمریکای مرکزی منجر شده و نیروهای دولتی اقدام به شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی می کنند.

شبس**9460**1859

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 169

به "پنتاگون300 نظامی را به مرز مکزیک اعزام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون300 نظامی را به مرز مکزیک اعزام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید