وقت کُشی روبین کازان در پرونده رضا شکاری و اقدام جدید ذوب آهن

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بعد از شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری بازیکن سابق این تیم در پی انتقال به باشگاه روبین کازان، فدراسیون جهانی فوتبال در نهایت رای خود را آذرماه گذشته در بخش غرامت آموزشی این پرونده خاطرنشان کرد.

وقت کُشی روبین کازان در پرونده رضا شکاری و اقدام جدید ذوب آهن

در این رای روبین کازان باید مبلغ 110 هزار یورو به ذوب آهن بابت غرامت آموزشی شکاری پرداخت کند. البته از آن موقع تا الان هنوز انتقال این پول به باشگاه ذوب آهن عملی نشده است.

ذوبی ها به خاطر تحریم های بانکی علیه ایران امکان معرفی شماره حساب خود و انتقال این پول را به صورت مستقیم نداشتند و حساب های دیگری را به طرف روسی اعلام کردند.

با این حال مسئولان روبین کازان تاکید داشتند فقط شماره حساب باشگاه را قبول دارند و به حساب دیگری به جز آن پولی واریز نمی نمایند. در نهایت و با توافق طرفین مقرر شد این مبلغ ابتدا به حساب سالواتوره وکیل ایتالیایی باشگاه ذوب آهن در این پرونده واریز گردد و وی هم بعد از طی کردن مراحلی پول را در اختیار باشگاه ایرانی بگذارد.

نکته جالب توجه اینجاست که روبین کازان چند سال پیش در پی انتقال سردار آزمون از سپاهان به این تیم روسی، سیاست مشابهی داشتند و از انتقال غرامت آموزشی سردار آزمون برای مدت زمانی تعیین به حساب سپاهانی ها خودداری کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 864

به "وقت کُشی روبین کازان در پرونده رضا شکاری و اقدام جدید ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت کُشی روبین کازان در پرونده رضا شکاری و اقدام جدید ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید