شرایط پیچیده تیم ملی فوتبال هفت نفره برای مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی دنیا اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی بارسلون اسپانیا برگزار می گردد. تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران که نایب قهرمانی بازی های پارالمپیک را در اختیار دارد بر اساس رنکینگ دنیای در لیست 16 تیمی این مسابقات نهاده شد.

شرایط پیچیده تیم ملی فوتبال هفت نفره برای مسابقات قهرمانی دنیا

با این حال در فاصله زمانی چهارماهه تا مسابقات قهرمانی دنیا، شرایط تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در این رقابت ها معین نیست.

لزوم حضور در مسابقات دنیای اسپانیا، اعلام آمادگی قطعی ایران برای اعزام تیم به این رقابت ها بود؛ اقدامی که در مهلت معین شده از سوی انجمن دنیای فوتبال هفت نفره انجام نشد با این وجود تیم کشورمان همچنان پیگیر حضور در این رقابت هاست و برنامه تمرینی هم پیش بینی نموده است.

طبق مصوبه فدراسیون جانبازان و معلولان، اولویت این فدراسیون بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو و بازی های پارالمپیک 2024 پاریس است و هزینه برای اعزام تیم ها هم بر اساس این مصوبه انجام می گردد. به همین علت با اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به مسابقات قهرمانی دنیا موافقت نشد.

با این حال و در پی پیگیری های اجرا شده از سوی انجمن فوتبال هفت نفره و اعضای کادر فنی تیم ملی، فدراسیون جانبازان و معلولان از موضع خود تا حدی کوتاه آمد؛ به این شرط که 2 میلیارد تومان از کل هزینه اعزام به وسیله انجمن تامین گردد.

این هزینه تا به امروز تامین نشده است و به همین علت در زمان مقرر، ثبت نام تیم ملی فوتبال هفت نفره برای مسابقات قهرمانی دنیا انجام نشد با این حال قرار است دور نو تمرینات این تیم از آدینه آینده به میزبانی بوشهر شروع می گردد.

در واقع مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال هفت نفره امیدوار به مهیا شدن شرایط برای سفر به اسپانیا و شرکت در مسابقات دنیای هستند در حالیکه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2005

به "شرایط پیچیده تیم ملی فوتبال هفت نفره برای مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پیچیده تیم ملی فوتبال هفت نفره برای مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید