واکنش دانشجویان گیلانی به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان

به گزارش تایمر سرگرمی، فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در اعتراض به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان کادونای نیجریه در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

واکنش دانشجویان گیلانی به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا برای ایرانیان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در اعتراض به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان کادونای نیجریه در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

علی اضعر فروتن در توییت خود نوشت: آقای ظریف چه چیزی مانع آن است غیرت اسلامی خود را نشان دهید و از مظلوم نیچریه دفاع کنید؟ مگر امام (ره) نفرمود که انقلاب ما محدود به ایران نیست؟ شیخ زکزاکی اکنون به ناحق در زندان است و دولت نیجریه در پی صدور حکم اعدامش.

محمد جواد راسخی در این رابطه در توییت خود نوشت: ای مسلمانان، شیخ مقاومت به جرم شیعه بودن درزندان است ودولت آموی نیجریه کمر به قتل اوبسته و دیپلماسی خنده ما هم در راس آن اقای ظریف هنوز هیچ واکنشی نسبت به این نراژدی نشان نداده است.

مجید جعفری در توییت خود نوشت: شیخ زکزاکی و همسرش در زندان کادونا بدون رسیدگی و به شدت بیمار هستن. متاسفانه دولت از دسترسی آن ها به دکتر جلوگیری می نماید. احوالات موجود در نیجریه نشان می دهد که بدون شک دولت به دنیال هماهنگی برای صدور هکم اعدام شیخ و همسرش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 741

به "واکنش دانشجویان گیلانی به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دانشجویان گیلانی به شرایط اسفبار شیخ زکزاکی در زندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید