همکاری مسکو-واشنگتن در بحران کُره باید در راستای مواضع پوتین باشد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دقایقی پیش و در آستانه دیدار فردای رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در ویتنام در پاسخ به درخواست دونالد ترامپ برای همکاری با مسکو پیرامون حل بحران در شبه جزیره کره خاطرنشان کرد: این اقدام باید در راستای مواضع روسیه به انجام برسد.

همکاری مسکو-واشنگتن در بحران کُره باید در راستای مواضع پوتین باشد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این باره گفت: رئیس جمهور پوتین به کرّات درباره لزوم همکاری تمامی طرف های مرتبط برای حل و فصل بحران در شبه جزیره کره سخن گفته است.

دیمیتری پسکوف ادامه داد: این سخنان توسط رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام شده است. این اقدام باید در راستای مواضع اصولی و شناخته شده رئیس جمهور ما صورت گیرد.

این در حالیست که یوری یوشاکوف (Yuri Ushakov) مشاور رئیس جمهور روسیه ساعاتی پیش گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور فردا آدینه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست سران سازمان همکاری های مالی آسیا - اقیانوسیه موسوم به اَپک در ویتنام دیدار می نمایند.

قرار است در این دیدار، پوتین و ترامپ درباره موضوع سوریه، کره شمالی و بعضی از سایر مسائل مهم بین المللی با یکدیگر به رایزنی بپردازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 502

به "همکاری مسکو-واشنگتن در بحران کُره باید در راستای مواضع پوتین باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مسکو-واشنگتن در بحران کُره باید در راستای مواضع پوتین باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید