همت بی سابقه خیران مدرسه ساز در استان کرمان

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مشارکت بی سابقه خیران مدرسه ساز در استان اطلاع داد و گفت: تا به امروز 200 میلیارد تومان تفاهمنامه در امر مدرسه سازی امضا شده است.

همت بی سابقه خیران مدرسه ساز در استان کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، با اشاره به آخرین جزئیات بازگشایی مدارس در استان کرمان گفت: با تصمیم ستاد ملی مقابلع با کرونا و وزارت آموزش و پرورش مدارس ما به طور رسمی از 15 شهریورماه بازگشایی می گردد و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

او باعنوان اینکه خیران مشارکت خوبی در امسال داشتند و تا به امروز بالغ بر 200 میلیارد تومان تفاهمنامه بسته شده است، اضافه نمود: ساخت 120 مدرسه در قالب 720 کلاس درس در قالب تفاهمنامه اتاق بازرگانی کرمان در برنامه است.

اسکندری نسب با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش سه سناریو برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ارائه نموده است گفت: بر این اساس کلاس های درس مدارس در مناطق قرمز به صورت غیرحضوری و فقط در فضای مجازی برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در مناطق زرد دانش آموزان سه روز هفته را به مدرسه می فرایند و سه روز دیگر آموزش ها را به صورت مجازی دریافت می نمایند، مطرح کرد: در مناطق سفید هم کلاس های درس طبق روال عادی و با رعایت فاصله گذاری برگزار می گردد.

او با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید احتیاجی به تهیه فرم مدارس نیست، گفت: ثبت نام تعداد زیادی از دانش آموزان اجرا شده و مدارس ما در زمان ثبت نام تنها مجوز دریافت هزینه کتاب درسی و بیمه دانش آموزان رادارند و دریافت هر هزینه ای غیر از این تخلف است.

اسکندری نسب در ارتباط با کمبود فضای آموزشی در استان کرمان، بیان داشت: در استان کرمان اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و خیران مشارکت خوبی در این حوزه در امسال داشتند که بی سابقه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تمرکز ما در آموزش و پرورش بر رفع کردن مشکل کمبود فضای آموزشی، نمازخانه، زمین ورزشی، حصار، محوطه سازی و سرویس بهداشتی مدارس است، مطرح کرد: این اقدامات به هزینه های زیادی احتیاج دارد و به یاری و مشارکت خیران احتیاجمند هستیم.

او با اشاره به اینکه در مناطقی کمبود فضا آموزشی را داریم توضیح داد: تعداد از مدارس ما نیز تخریبی بوده و تعدادی نیز احتیاجمند استاندارد و ایمن سازی هستند که اعتبارت زیادی احتیاج است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1155

به "همت بی سابقه خیران مدرسه ساز در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همت بی سابقه خیران مدرسه ساز در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید