هزینه تحصیل در روسیه 2020

به گزارش تایمر سرگرمی، هزینه تحصیلات عالی در کشور روسیه برای دانشجویان خارجی چقدر است؟ این شاید سوال بسیاری از دانشجویان بین المللی باشد که قصد تحصیل در روسیه را دارند. دانشجویان می توانند با هزینه ای مناسب و معقول با تحصیل در دانشگاه های با کیفیت روسیه پیروز به اخذ مدارک دانشگاهی معتبر شوند. شهریه دانشگاه های مختلف روسیه ممکن است با هم فرق داشته باشند ولی به طور کلی از سایر کشورهای اروپایی ارزان تر هستند. هزینه تحصیل در روسیه به صورت آزاد بسیار ارزان تر از هزینه های مشابه در کانادا و آمریکاست و از لحاظ امکانات آموزشی، دانشگاه های برجسته روسیه با موسسات آموزشی غربی رقابت می نمایند.در عین حال کیفیت نظام تحصیلی روسیه با کشورهای اروپایی برابری می نماید.

هزینه تحصیل در روسیه 2020

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزارت علوم و تحقیقات فدراسیون روسیه کمینه مقدار شهریه دانشگاه ها را معین می نماید. شهریه دانشگاه های روسیه به دوره ها، طول مدت تحصیل و محل موسساتی (شهر محل تحصیل) که دانشجو در آن تحصیل می نماید، بستگی دارد. علاوه بر این، هزینه زندگی در روسیه (مثل خانه، خورد و خوراک، حمل و نقل، بیمه های پزشکی و سایر هزینه ها) در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کمتر است. دانشجویان خارجی که به صورت تمام وقت پذیرفته شده اند، همانند دانشجویان روسی یاری های متنوعی را از طرف دانشگاه دریافت می نمایند. همچنین بعضی از دانشگاه های روسیه برای تشویق دانشجویان با استعداد در شهریه آن ها تخفیف اعمال می نمایند.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 977

به "هزینه تحصیل در روسیه 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تحصیل در روسیه 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید