نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد

به گزارش تایمر سرگرمی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانشگاهیان را با توجه به شرایط حساس کرونا در کشور اعلام کرد.

نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بحرانی شدن شرایط کرونا در کشور همزمان با نزدیک شدن به روز های امتحانی دانشجویان و انتها ترم آن ها را نگران کرده است که انتها، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم آن ها برای درس های عملی و نظری چه خواهد شد.

در این میان که ستاد کرونا دستور تعطیلی دانشگاه ها و تنها، مجازی برگزار شدن کلاس ها را داده است، عده ای از کارشناسان و مسئولان دانشگاهی اعلام کردند که در صورت آرام شدن شرایط فعلی (طبق اعلام ستاد کرونا) به ویژه برای دروس عملی احتمال حضوری برگزار شدن امتحانات وجود دارد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره شرایط دانشگاه ها در دو هفته اخیر با توجه به شرایط بحرانی کرونا اعلام کرده که به دلیل بحرانی شدن شرایط کرونا حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان در دانشگاه ها محدودتر از گذشته شده است و تا زمانی که زمینه برای حضورمساعد نشود این محدودیت ادامه خواهد داشت.

وزیرعلوم همچنین درباره نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم نیز عنوان کرده است که در چنین شرایطی پیش بینی می شود که امتحانات همچون ترم های گذشته به صورت مجازی برگزار شود. البته در صورتی که برخی شهر ها تا انتها ترم (15 خردادماه به بعد) به شرایط زرد و آبی برگردند این اختیار را دارند که در این باره مجددا تصمیم گیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1609

به "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه ها در روز های کرونایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید