مینی فلاسک 500 میلی لیتری شیائومی!

به گزارش تایمر سرگرمی، شیائومی به تازگی یک محصول کاملا تازه برای فروش در بازار چین فراوری نموده است. این محصول نه گوشی هوشمند است و نه ساعت هوشمند؛ بلکه یک مینی فلاسک 500 میلی لیتری است که 17 دلار قیمت دارد. این مینی فلاسک جزو لوازم الکترونیکی خانگی هوشمند IoT شیائومی به حساب نمی آید؛ زیرا شما نمی توانید فلاسک را به اپلیکیشن Xiaomi Home در گوشی هوشمند خود متصل کنید.

مینی فلاسک 500 میلی لیتری شیائومی!

به گزارش خبرنگاران، تفاوت این فلاسک با قمقمه های معمولی در دوام آن است؛ داخل این مینی فلاسک از فولاد ضد زنگ نوع 316 و بدنه آن از فولاد ضد زنگ نوع 304 ساخته شده است. شیائومی می گوید دلیل استفاده از این ماده در هر دو قسمت داخلی و بدنه این فلاسک، وجود خواص شیمیایی خنثی و ضد آب فولاد می باشد که تمیز کردن راحت تر فلاسک را به ارمغان می آورند. این دو ماده فولادی ضد زنگ علاوه بر طراحی ارگونومیک این محصول، از نشت مایع در داخل فلاسک نیز جلوگیری می نمایند.

این فلاسک می تواند مایعات داغ را به مدت شش ساعت در دمای 40 درجه سانتیگراد و بالاتر گرم نگه دارد و قادر به خنک نگه داشتن مایعات سرد در دمای 18 درجه سانتیگراد و به مدت کمتر از 6 ساعت می باشد. بدنه مینی فلاسک نو شیائومی به وسیله یک روکش سفید مایل به خاکستری مات احاطه شده است و لوگوی خاکستری مینیمالیستی XIAOMI در جلوی آن درج شده است. یک کیف حمل نیز به همراه این قمقمه ارائه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2052

به "مینی فلاسک 500 میلی لیتری شیائومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی فلاسک 500 میلی لیتری شیائومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید