منابع درمانی: فرایند آلودگی به کرونا در ژاپن برخلاف انتظار کاهشی نیست

به گزارش تایمر سرگرمی، منابع درمانی در ژاپن از عدم کاهش فرایند مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور ابراز نگرانی کردند.

منابع درمانی: فرایند آلودگی به کرونا در ژاپن برخلاف انتظار کاهشی نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، مقام های دولت ژاپن به طور فزاینده ای اتفاق نظر دارند که لغو کامل شرایط اضطراری در اوائل ماه مه سال جاری سخت خواهد بود. کارشناسان درمانی می گویند فرایند آلودگی به ویروس جدید کرونا بر خلاف انتظار آنها در حال کاهش نیست.

روز 7 آوریل، دولت ژاپن در توکیو، اوساکا و پنج استان دیگر شرایط اضطراری اعلام نمود و در روز شانزدهم این ماه شرایط اضطراری را به سراسر کشور گسترش داد.

مقام های ذیربط شرایط در سراسر کشور را با دقت زیر نظر گرفته اند. آنها پس از شنیدن نظرات کارشناسان امر دائر بر آن که آیا میزان تماس بین مردم 80 درصد کاهش یافته است یا خیر و نیز شرایط در مراکز درمانی چگونه است، پیرامون تمدید و یا عدم تمدید شرایط اضطراری پس از روز 6 مه، تصمیم گیری خواهند کرد.

نیشیمورا یاسوتوشی، وزیر احیاء مالی ژاپن، در یک برنامه ان اچ کی گفت ضرورت دارد که دولت بسیار پیشتر از فرا رسیدن این موعد تصمیم گیری کند تا مدارس و شرکت ها بتوانند خود را آماده نمایند. او رهبری اقدامات دولت در واکنش به شیوع ویروس جدید کرونا را بر عهده دارد.

به گفته کارشناسان، تعداد تایید شده موارد روزانه آلوگی به این ویروس در توکیو و اوساکا همچنان بیشتر از میزان مورد انتظارشان است گرچه این تعداد رو به کاهش بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 974

به "منابع درمانی: فرایند آلودگی به کرونا در ژاپن برخلاف انتظار کاهشی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع درمانی: فرایند آلودگی به کرونا در ژاپن برخلاف انتظار کاهشی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید