مقایسه کافی شاپ های آمریکایی و اروپایی: چالش های ممنوعیت لپ تاپ ها

به گزارش تایمر سرگرمی، یک مرد آمریکایی با نام کاربری Levelsio در صفحه ایکس (X) خود ادعا کرد که کافی شاپ های آمریکایی به علت مجاز بودن استفاده از لپ تاپ ها نسبت به کافی شاپ های اروپایی برتر هستند. این ادعا پس از انتشار تصویری از یک علامت در یک کافی شاپ فرانسوی که استفاده از لپ تاپ ها را ممنوع می کرد، موجی از واکنش ها را به همراه داشت.

مقایسه کافی شاپ های آمریکایی و اروپایی: چالش های ممنوعیت لپ تاپ ها

واکنش ها به ادعاها

این تصویر ویروسی یا همه گیر شد و بیش از 8.8 میلیون بازدید دریافت کرد. بعضی از کاربران اینترنتی ادعاهای Levelsio را تایید کردند و گفتند که در اروپا، کارها و ایده های نو به طور کلی با شک و تردید روبرو می شوند. اما بسیاری از ناظران این مرد را به علت اینکه مشکل یک کشور خاص را به کل قاره بزرگ اروپا به سادگی و بی فکر تعمیم داده از او انتقاد نموده اند.

آن ها بعلاوه به مشکل لپ تاپ نشین ها اشاره کردند که با خرید یک قهوه برای ساعت ها میزها را اشغال می نمایند.

علت ممنوعیت لپ تاپ ها

در بسیاری از نقاط توریستی اروپا، ممنوعیت استفاده از لپ تاپ ها به علت اشغال طولانی مدت میزها به وسیله افراد با یک قهوه یا نوشیدنی است. این مشکل باعث شده که کافه ها و بارها در شهرهای مختلف مانند والنسیا، سانتیاگو و بارسلونا قوانین سخت گیرانه ای برای این افراد وضع نمایند. صاحبان این مکان ها می گویند که کارگران از راه دور برای ساعت ها میزها را اشغال می نمایند و این مسئله به ضرر کسب وکار است.

اشاره به مسائل فرهنگی

کاربران دیگر نیز اشاره کردند که کافه ها در اروپا بیشتر به عنوان مکانی برای استراحت و لذت بردن از یک قهوه در بعدازظهر شناخته می شوند نه برای کار کردن بر روی استارتاپ ها. این نشان دهنده تفاوت های فرهنگی بین اروپا و آمریکا در استفاده از فضاهای عمومی مانند کافه ها است.

مثال هایی از ممنوعیت لپ تاپ ها

در اسپانیا، کارمندانی از راه دور و لپ تاپ هایشان به مشتریان نامطلوب تبدیل شده اند. گزارش ها نشان می دهد که کافه ها و بارها در شهرهای توریستی قوانین سخت گیرانه تری برای این افراد وضع نموده اند تا از اشغال طولانی مدت میزها جلوگیری نمایند. از پاریس تا برلین، کافه ها قوانین نوی برای جلوگیری از لپ تاپ نشین ها وضع نموده اند.

این بحث ها نشان می دهد که استفاده از لپ تاپ ها در کافه ها به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل شده است، به ویژه در منطقه ها توریستی اروپا. در حالی که بعضی افراد این قوانین را غیرمنصفانه می دانند، دیگران معتقدند که این قوانین برای حفظ کسب وکار کافه ها ضروری هستند. این موضوع بعلاوه نشان دهنده تفاوت های فرهنگی بین اروپا و آمریکا در استفاده از فضاهای عمومی است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2289

به "مقایسه کافی شاپ های آمریکایی و اروپایی: چالش های ممنوعیت لپ تاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه کافی شاپ های آمریکایی و اروپایی: چالش های ممنوعیت لپ تاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید