معروف ترین غذاهای سوئیس

به گزارش تایمر سرگرمی، غذاهای معروف سوئیس

آیا شما نیز به دنبال صرف غذاهای معروف سوئیس هستید؟ آیا می دانید چه غذاهایی در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده است؟ از شما دعوت می شود که ما را تا آخر مطلب پیش روی خود همراهی کنید تا بتوانید بهترین و ارزشمندترین اطلاعات را در این خصوص به دست بیاورید.

معروف ترین غذاهای سوئیس

کشور سوئیس علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی بی نظیر خود توانسته است با غذاهای بی نظیر و لذیذ خود نیز توجه میلیون ها گردشگر و توریست را به سوی خود جذب کند. از غذاهای معروف سوئیس می توان به مواردی از جمله رستی، بیرچر موسلی، راکلت، بر گوشت و برنر پلاته اشاره نمود که هر کدام از این غذاها نه تنها در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شدند بلکه از قدیمی ترین غذاهای این کشور نیز به شمار می آید.

فوندوی پنیر از غذاهای معروف سوئیس

فوندوی پنیر یکی از غذاهای معروف سوئیس می باشد که از پنیر آب شده تهیه و سرو می شود و با استفاده از آرد ذرت و شربت گیلاس آماده شده و از طرفداران بسیار زیادی در این کشور برخوردار است. طعم و مزه این غذا بسیار بی نظیر و متفاوت می باشد که در وهله اول بسیاری از گردشگران از صرف آن خودداری می کنند ولی به محض خوردن چند قاشق از آن، عاشق آن شده و می توانند با اشتهای بیشتر آن را میل کنند.

رستی از غذاهای معروف سوئیس

از دیگر بی نظیرترین و خوشمزه ترین غذاهای سوئیس می توان به رستی اشاره نمود که شما می توانید اسم این غذا را در لیست غذاهای معروف سوئیس نیز مشاهده کنید. رستی یکی از خوراکی های تهیه شده از سیب زمینی می باشد که در برخی از رستوران ها سیب زمینی را خام و در برخی نیز به شکل پخته سرو می کنند که البته به همراه آن می توان گوشت قرمز، سیب؛ پیاز، تخم مرغ و اسفناج نیز اضافه می کنند تا طعم شگفت انگیزی را داشته باشد. رستی نه تنها در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده است بلکه امروزه در بسیاری از رستوران های بین المللی کشورهای اروپایی نیز می توان این غذا را صرف کرد. مردم سوئیسی نیز علاقه مندی بسیار زیادی را برای صرف این غذا از خود نشان می دهند و در بسیاری از مهمانی های خود به تهیه و آماده کرد رستی می پردازند.

بیرچر موسلی

بیرچر موسلی از دیگر غذاهای معروف سوئیس به شمار می آید که بسیاری از مردم سوئیسی این غذا را در وعده صبحانه میل می کنند با این حال گردشگران و مسافران می توانند در هر ساعتی از روز خود را به صرف بیرچر موسلی بی نظیر دعوت کنند. این غذا از تازه ترین غلات و آجیل تهیه شده است و نه تنها در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده بلکه می توان نام آن را در بین مقوی ترین غذاهای سوئیسی نیز مشاهده کنید. این غذا توسط دکتر موسلی در سال 1900 تهیه و سرو شد که در همان وهله اول نیز مورد توجه بسیاری از مردم این کشور واقع شد. استفاده از تازه ترین و خوشمزه ترین میوه ها نیز در این غذا سبب شده است تا بسیاری از جوانان علاقه مندی زیادی را به این غذا از خود نشان می دهند. اگر به دنبال صرف یکی از غذاهای معروف سوئیس هستید می توانید روز خود را با بیرچر موسلی آغاز کنید.

راکلت: غذاهای معروف سوئیس

از دیگر غذاهای معروف سوئیس می توان به راکلت اشاره نمود که این غذا در واقع نام یک پنیر مشهور در سوئیس می باشد که از شیر تازه گاو تهیه و آماده می شود و به همراه سیب زمینی، سبزیجات، نان و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. مردمان سوئیسی با استفاده از گریل های مدرن راکلت، این پنیر را آب کرده و بر روی گوشت یا سیب زمینی اضافه می کنند. گردشگران و مسافران می توانند به راحتی راکلت را در تمام رستوران های این کشور مشاهده کرده و سفارش دهند البته باید توجه کنید که برای صرف این غذا به معتبرترین رستوران های این کشور مراجعه داشته باشید چرا که برخی از رستوران پنیرهای دیگر را به عنوان راکلت به فروش می رسانند. اگر شما نیز به دنبال غذاهای معروف سوئیس هستید می توانید راکلت را در لیست غذاهای مورد علاقه خود قرار داده و به محض ورود به این کشور، به صرف آن بپردازید.

ریزوتوی زعفران از غذاهای معروف سوئیس

استفاده از زعفران در غذاهای سنتی سوئیس بسیار رایج و معمول می باشد به طوری که مردم این کشور تازه ترین و مرغوب ترین زعفران را برای طبخ و تهیه انواع غذاهای سنتی استفاده می کنند. ریزوتوی یکی از غذاهای قدیمی این کشور می باشد که با داشتن طعم و عطر بسیار بی نظیر خود توانسته است در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شود. در نظر داشته باشید که این غذا از برنج ریزوتو تهیه و طبخ میشود که با استفاده از پیاز، رشته های زعفران و استاک تزیین شده و سرو می شود. اگر شما نیز به دنبال غذاهای معروف سوئیس هستید می توانید ریزوتوی را در اولویت های خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که طبخ این غذا بسیار آسان بوده و شما نیز می توانید در منزل خود به تهیه و آماده کردن آن بپردازید. ریزوتوی با داشتن طعم شگفت انگیز و زعفران مورد استفاده در آن توانسته است در ردیف های اول غذاهای معروف سوئیس واقع شده و از این طریق توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را نیز به سوی خود جذب کند.

برش گوشت از غذاهای معروف سوئیس

از دیگر غذاهای معروف سوئیس می توان به برش گوشت اشاره نمود که این غذا از لذیذ ترین غذاهای سوئیسی بوده و در بسیاری از رستوران ها این کشور می توانید این غذا را میل کنید. استفاده از تازه ترین مواد اولیه در طبخ این غذا سبب شده است که نام آن را در لیست غذاهای معروف سوئیس مشاهده کنیم. از مهمترین مواد اولیه که در تهیه و آماده کردن این غذا استفاده می شود می توان به نودل، قارچ، پیاز، کرم و گوشت گوساله یا جگر اشاره نمود که بی شک ترکیب همه این مواد با یکدیگر طعم شگفت انگیز و بی نظیری را به وجود خواهد آورد. اگر شما نیز مانند بسیاری از گردشگران و مسافران علاقه مندی زیادی را به شکم گردی می دهید می توانید برش گوشت را در اولویت های انتخابی خود قرار داده و یکی از بهترین رستوران های این کشور را به منظور صرف این غذا انتخاب کنید. توجه داشته باشد که بهترین و لذیذترین برش گوشت را می توانید در شهر زوریخ این کشور پیدا کنید.

برنر پلاته: غذاهای معروف سوئیس

یکی از دیگر بی نظیرترین غذاهای معروف سوئیس، برنر پلاته می باشد که مختص گوشت خواران بوده و از طعم بسیار لذیذی برخوردار است. برنر پلاته از طیف وسیعی انواع گوشت و سوسیس تهیه شده است که از مهمترین انواع گوشت استفاده شده در این غذا می توان به گوشت گاو دودی، گوشت دنده، ژامبون و بیکن دودی اشاره نمود. غذای مذکور را به همراه انواع کلم و سیب زمینی تزیین کرده و سرو می کنند که این امر سبب شده تا برنر در لیست غذاهای معروف سوئیس واقع شده و مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها نیز واقع شود. این غذا برای اولین بار در سال 1798 به خاطر پیروزی برنیس برای برگزاری یک جشن باشکوه طبخ شد و به عموم مردم پخش گشت که از آن زمان تا کنون با استفاده از انواع ادویه ها و سبزیجات بر لذت برنر پلاته افزوده شده است.

منبع: دلتابان
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 276

به "معروف ترین غذاهای سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین غذاهای سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید