مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ آلمان اعزام می شوند

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با اشاره به اینکه سال جاری سومین دوره آموزش GIZ در کشور آلمان برگزار می گردد، گفت: در مرحله نخست شناسایی، تأیید و مصاحبه جهت اعزام مدیران واحدهای تولیدی فارس به این دوره ها در اتاق شیراز برگزار خواهد شد.

مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ آلمان اعزام می شوند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

جمال رازقی با اعلام این خبر اضافه نمود: هرساله سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همکاری شرکت GIZ آلمان دوره آموزشی آمادگی برای مشارکت با شرکت های آلمانی را برگزار می نمایند که سال جاری با توافق های اجرا شده میان اتاق شیراز و شرکت شهرک های صنعتی، مدیریت مصاحبه و آماده سازی متقاضیان جهت ورود به این دوره به اتاق شیراز واگذار شده است.

او با بیان اینکه سطح اعزام به این دوره ها از مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای فراوریی است بیان نمود: این دوره ها با هدف آشنایی و تسهیل برقراری ارتباط میان شرکت های کوچک و متوسط ایرانی با شرکت های آلمانی به منظور تبادل دانش و تکنولوژی و آموزش های مدیریتی برقرار شده است.

او اظهار کرد: ازاین رو مدیران و یا کارشناسان ارشد واحدهای فراوریی استان که دارای شرایط اعلامی شرکت در این جلسات هستند می توانند به سایت اتاق شیراز مراجعه و فرم مربوطه را به آدرس تکمیل و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

رئیس اتاق شیراز اضافه نمود: این اتاق پس از مصاحبه اولیه و ارزیابی مهارت زبان انگلیسی، واجدین شرایط را انتخاب و پس از برگزاری دوره توانمندسازی اولیه برای مصاحبه نهایی معرفی خواهد نمود.

رازقی گفت: محورهای برنامه های سال جاری دوره نوین مدیریتی با استانداردهای روز دنیا، بازدید از 15 الی 20 کارخانه در زمینه صنایع کوچک و جلسات اختصاصی با فعالان مالی و شرکت های همتای آلمانی عنوان شده است که تاریخ دقیق برگزاری این دوره سال جاری به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده و تا به امروز به طور رسمی از سوی کشور آلمان اعلام نشده است

او با بیان اینکه متأسفانه در سال های گذشته سهم تجار و صنعتگران استان فارس در این برنامه مناسب نبوده است ادامه داد: اتاق شیراز با رایزنی های اجرا شده با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اقدام به شناسایی فعالان مالی و واحدهای فراوریی با پتانسیل بالا جهت حضور در این دوره می نماید تا بتواند بخش خصوصی استان را با شیوه های نوین مدیریتی و بازاریابی روز دنیا و نحوه مدیریت بنگاه های مالی در کشور آلمان که پرچم دار صنعت دنیا است، آشنا سازد.

رازقی ادامه داد: این دوره های آموزشی یکی از بارزترین و پیروز ترین برنامه های مالی و تجاری در کشور و معتبر در سطح دنیای است که از دستاوردهای اعزام به این دوره ها می توان به آشنایی با فعالان مالی و گروه های تجاری، انعقاد قرارداد و جذب شرکای تجاری، گسترش مراودات مالی با اروپا و آشنایی با علوم نوین در فراوری است.

نام این دوره آموزشی (Fit for Partnership with Germany) است که برگزارنمایندگان این برنامه سازمان صنایع کوچک ایران، سازمان GIZ از وزارت اقتصاد و دارایی کشور آلمان هستند که نخستین دوره این برنامه سال 1395 برگزار شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1054

به "مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ آلمان اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ آلمان اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید