محمدرضا گلزار به سیم آخر زد !

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: واکنش محمدرضا گلزار با داشتن بادیگارد تکذیب کردن شایعات جنجالی هزینه هایی که برای محافظت از او می گردد.

محمدرضا گلزار به سیم آخر زد !

محمدرضا گلزار متولد اولین روز از بهار 1356 است. محمد رضا گلزار بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. محمدرضا گلزار در سال 1385بالاترین دستمزد را در میان بازیگران داشت.محمدرضا گلزار فعالیت خود را در سال 1377 به اسم نوازندهٔ گیتار گروه موسیقی آریان شروع کرد. محمدرضا گلزار مدتی بعد بازیگری را در فیلم سام و نرگس تجربه کرد.

شایعات زیادی درباره هزینه های محافظت از محمدرضا گلزار پخش شده و خیلی ها عقیده دارند که او یک تیم محافظتی بزرگ دارد. حتما تا به حال شده که در کلیپ ها و ویدیوهایی که از محمدرضا گلزار منتشر می گردد دیده اید که افرادی او را محاصره نموده اند تا مردم به او حمله نکنند، جالب است که محمدرضا گلزار ادعا می نماید بادیگارد ندارد. شرح جالب او را در اینباره در زیر دیدن کنید.

محمدرضا گلزار یکی از حاشیه ساز ترین بازیگران ایرانی به لحاظ تجمعات عجیب و غریب هوادارانش است. همین چند روز پیش هواداران او چنان تجمعی برای دیدنش به راه انداختند که در همه رسانه های داخلی و خارجی (فارسی زبان) به آن پرداخته شد. با این همه او معتقد است که رفتارش با مردم بسیار عاشقانه و نزدیک است و بادیگارد ندارد.

جنجال محمدرضا گلزار و دهه هشتادی ها

محمدرضا گلزار در میان دهه هشتادی ها هواداران زیادی دارد. با اینکه او ستاره ما دهه هفتادی هاست اما ظاهرا بالا رفتن سن نتوانسته از محبوبیت او کم کند و نسل به نسل این هواداران بیشتر می گردد. جالب است همین چند روز پیش ویدیویی منتشر کرد که در آن از هواداران دهه نودی خودش رونمایی نموده است. طی روزهای گذشته ویدیویی از هواداران دهه هشتادی محمدرضا گلزار منتشر شده که جنجال های زیادی به پا نموده چرا که آنها با گریه می گویند اگر محمدرضا گلزار نباشد ما هم نمی خواهیم زنده باشیم ! پسر نوجوانی که شاید سنی بیش از 16 یا 17 سال ندارد در پاسخ به این سوال که تصور دنیای بدون سلبریتی مورد علاقه اش چگونه است؟، می گوید دنیا ناقصی است که یک رکن اصلی ندارد چراکه میلیونها هوادار او بدون الگو می شوند و زندگی بی هدفی خواهند داشت و اینگونه دنیای که در ایام نوجوانی خلاصه می گردد به بودن یا نبودن یک سلبریتی یا هنرپیشه، پاسخ نوجوان دیگر را معین می نماید که ترجیح می دهم خودم نباشم اما سلبریتی ام باشد.

برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1819

به "محمدرضا گلزار به سیم آخر زد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا گلزار به سیم آخر زد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید