محدوده طرح ترافیک به علت آلودگی هوا توسعه یافت

به گزارش تایمر سرگرمی، محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد توسعه یافت و امروز تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، می توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

محدوده طرح ترافیک به علت آلودگی هوا توسعه یافت

معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران از توسعه محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد اطلاع داد و اضافه کرد:

امروز (یکشنبه) تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، می توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

ناصر مهردادی عصر شنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران برگزار گردید اضافه کرد که در همین ارتباط و براساس مصوبه کمیته، رو روزهای یکشنبه و دوشنبه (23 و 24 آبان) تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک می توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.

وی اظهار کرد که توقف فعالیت معادن شن و ماسه آبرفتی غرب تهران تا عادی شدن شرایط هوا، لغو ورزش های همگانی در پارک ها و مجموعه های ورزشی شهر تهران، تشدید برخورد با خودروهای دودزا شامل خودروهای دولتی و غیردولتی، تشدید برخورد با موتورسواران دودزا و آلوده کننده شهر تهران از دیگر مصوبات جلسه دیروز کمیته اضطرار بود.

درهمین ارتباط، زنگ ورزش مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه(فردا و پس فردا) به علت پایداری شرایط جوی و تداوم آلودگی هوا تعطیل شد.

محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران، درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران گفت که بعید می دانم امروز این جلسه تشکیل گردد؛ چراکه در جلسه دیروز عبور از شاخص 150 پیش بینی شده بود؛ البته این شاخص ساعت به ساعت رصد می گردد و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ گردد، حتما به اطلاع عموم مردم می رسد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2002

به "محدوده طرح ترافیک به علت آلودگی هوا توسعه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدوده طرح ترافیک به علت آلودگی هوا توسعه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید