مارماریس؛ بهشت گردشگران در سواحل مدیترانه

به گزارش تایمر سرگرمی، مارماریس، شهری بندری در سواحل مدیترانه است که در جنوب غرب ترکیه و در استان موغله واقع شده است.

مارماریس؛ بهشت گردشگران در سواحل مدیترانه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا نوروز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مارماریس در امتداد ساحل جنوب غربی کشور ترکیه، با آب و هوای مدیترانه ای، تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های خنک، طبیعت بکر، سواحل زیبا و همچنین مکان های فرهنگی و تاریخی یکی از مناطق پرگردشگر این کشور است. موقعیت جغرافیایی مارماریس سبب شده تا این شهر یکی از مناطق جالب توجه برای انجام ورزش ها و تفریحات آبی و همچنین کشتیرانی باشد؛ بنابراین شما با سفر به مارماریس تفریحات و هیجانات بسیاری را تجربه خواهید کرد. بخش گردشگری خبرنگاران سفری کوتاه به مارماریس داشته است. با ما همراه باشید.

تفریحات آبی و ساحلی مارماریس

یکی از لذت بخش ترین تفریح های شهر مارماریس در ترکیه ، قدم زدن در خیابان های ساحلی این شهر است. ساحل مارماریس یکی از زیباترین ساحل های دریای مدیترانه است و در سراسر این ساحل جایگاه و چترهای ساحلی فراوانی دیده می گردد. معروف ترین ساحل این شهرساحل ایچملر است و برای ورزش های آبی بسیار ایده آل است.

مکان های دیدنی مارماریس

  • جزیره کلئوپاترا

شهرت جزیره کلئوپاتر به خاطر ساحل پر از صدف های دریایی آن است. شن های اورگانیک، صاف، سفید و ابریشمی در این ساحل که فقط در مصر یافت می شوند، به صورت اختصاصی از دریای سرخ برای کلئوپاترا آورده شده است.

  • بندر مارماریس

اگر بخواهید به خرید بروید و یا از تماشای قایق هایی که در بندر پهلو می گیرند لذت ببرید، بندر مارماریس محل خوبی برای پرسه زدن و گشت و گذار است. معمولا در این بندر گروه های موسیقی خیابانی به نواختن مشغول هستند و رستوران های متنوعی نیز در امتداد این بندر قرار گرفته که می توانید در کنار میل کردن غذا از صدای موسیقی نیز لذت دوچندانی ببرید.

  • موزه و قلعه مارماریس

قلعه مارماریس مکان مناسبی برای گردشگران علاقه مند به تاریخ است. موزه مارماریس در داخل قلعه و در پشت بندر کشتی های تفریحی ترکیه واقع شده است. این قلعه بنا به دستور شاه سلطان سلیمان عثمانی در سال 1522، در مارماریس که مرکز مهمی برای وی به شمار می رفته، ساخته شده است.

  • کوههای مارماریس

کوه های مارماریس با سنگ های برنزی رنگ، چشم انداز کوهستانی، جنگل های سرسبز و آبشارهای خود گردشگران بسیاری را جذب نموده است. تماشای چشم انداز زیبای کوه های مارماریس و جنگل گردی تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

  • دالیان (Dalyan)

دالیان (به معنای شهر ماهیگیران) با فاصله یک ساعت از شهر مارماریس ترکیه قرار گرفته است. معمولا گردشگرانی که به قایق سواری روی رودخانه علاقه مند هستند به دالیان می فرایند. این منطقه دارای آثار باستانی نیز بوده که معروف ترین آنها مقبره پادشاه هان بیکسان است. هنگام قایق سواری می توانید از دیدن این اثر باستانی لذت ببرید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 657

به "مارماریس؛ بهشت گردشگران در سواحل مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارماریس؛ بهشت گردشگران در سواحل مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید