لرستان در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی گردشگری است

به گزارش تایمر سرگرمی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، لرستان در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی گردشگری است.

لرستان در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی گردشگری است

احمدرضا دالوند گفت: استان لرستان با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان و آب و هوای مطلوب در بهار در نوروز 1401 یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان داشت: خوشبختانه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران طرفیت ها و پتانسیل های گردشگری لرستان به خوبی به معرض نمایش عایدی که این خود در زمینه راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی به استان بسیار تاثیرگذار است.

دالوند با بیان اینکه در انمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری شهرداری ها و بخش های خصوصی فعال در زمینه گردشگری به خوبی ظرفیت های استان را به بازدید کنندگان معرفی کردند، اضافه کرد: گردشگری یک صنعت فرابخشی است و برای رونق و توسعه این صنعت از همه پتانسیل لرستان استفاده خواهیم کرد.

او نقش بخش خصوصی و صنایع وابسته در حوزه گردشگری را مهم دانست و گفت: بسته فرصت های سرمایه گذاری در استان مهیا شده و آماده هر گونه تعامل و همکاری با بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در حوزه گردشگری هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان نمود: کوشش می کنیم با تعامل همه دستگاههای اجرایی خدمات سفر لرستان، زیرساختهای لازم را برای حضور مسافران نوروزی فراهم کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2186

به "لرستان در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید