فضای شهر تهران مهیای شروع ماه رمضان، پخش تیزرهای مناسبتی رمضان بر روی تلویزیون های شهری

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: مرکز اسلامی ترین کشور جهان در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، با اکران سازه های فرهنگی متناسب با این ماه، آماده حضور در میهمانی خدا شده است.

فضای شهر تهران مهیای شروع ماه رمضان، پخش تیزرهای مناسبتی رمضان بر روی تلویزیون های شهری

به گزارش خبرنگاران، رضا صیادی با بیان اینکه سازمان زیباسازی کوشش نموده است فضای شهر را مهیای آغاز این ماه مبارک کند، گفت: تمامی سازه های فرهنگی شهر تهران، به اکران طرح های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا نموده است.

وی یادآور شد: فراخوان اجرای این سازه ها قبل از آغاز سال 1401 منتشر شده و هنرمندان زیادی طرح های خود را ارسال نموده اند. آنچه در سطح شهر مشاهده می کنید، آثار برگزیده ای هستند که پس از داوری انتخاب شده اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه منطقه ها 22گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرح های فرهنگی مربوط به خودشان را جداگانه در منطقه ها خود اکران نمایند، اضافه کرد: تمامی آثار منتخب شهری و منطقه ای در منطقه ها 22گانه شهرداری تهران به اکران این طرح ها اختصاص یافته است.

صیادی با اشاره به برگزاری مراسم مربوط به دهه سوم ماه مبارک رمضان، از آمادگی این سازمان برای عید فطر و روز قدس اطلاع داد و تاکید نمود: برای روز قدس و عید فطر اکران های خاص و گسترده ای در نظر گرفته شده است و بنا داریم با برنامه های ویژه تری این ایام را گرامی بداریم.

بنا بر اعلام سایت شهر، وی بعلاوه پخش تیزرهای مناسبتی ماه رمضان بر روی تلویزیون های شهری، طراحی، ساخت و نصب المانهای نوری با طرح های متناسب با این ماه و ایام لیالی قدر، روشنایی تمامی المان های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر را از جمله دیگر اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با ماه مبارک رمضان بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2042

به "فضای شهر تهران مهیای شروع ماه رمضان، پخش تیزرهای مناسبتی رمضان بر روی تلویزیون های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای شهر تهران مهیای شروع ماه رمضان، پخش تیزرهای مناسبتی رمضان بر روی تلویزیون های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید