پیمان فخری: اختلاف بین هشت تیم برتر دنیا بسیار کم است، برای جاکارتا برنامه خاصی داریم

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسحله سابر ایران با اشاره به شروع اردوهای تیم ملی در سال 97 گفت: برای بازی های آسیایی 2018 برنامه خاصی داریم.

پیمان فخری: اختلاف بین هشت تیم برتر دنیا بسیار کم است، برای جاکارتا برنامه خاصی داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی ارزان بهار 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره برنامه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در سال 97 و مسابقات پیش روی سابریست های ایرانی، اظهار کرد: از امروز (یکشنبه) اولین روز تمرینات و اردوی تیم ملی اسلحه سابر در آموزشگاه ملی المپیک با حضور شش شمشیرباز شروع شده است. این اردو برای حضور قدرتمند در جایزه بزرگ مسکو که از 18 تا بیستم اردیبهشت ماه برگزار می گردد تشکیل شده است. در انتها چهار سابریست راهی این رقابت ها خواهند شد. همچنین بنا به دعوت تیم ملی روسیه یک اردوی مشترک را پیش از شروع جایزه بزرگ مسکو خواهیم داشت و به همین دلیل پنج روز زودتر به روسیه سفر می کنیم، علاوه بر این باید 28 اردیبهشت ماه در جام دنیای مادرید شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی شمشیرباز اسلحه سابر ایران در خصوص مهم ترین اهداف تیم ملی در سال 97، اظهار کرد: استارت جدی تیم ملی در سال جدید از امروز زده شده است. از مهم ترین اهداف ما در سال جدید حضور درخشان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی است. در سال گذشته شاهد بودید که نفرات تیم ملی تا روزهای انتها سال در آمادگی کامل بودند و حتی در تعطیلات عید راهی جایزه بزرگ کره جنوبی شدند. خوشبختانه توانسته ایم فرایند آماده سازی شمشیربازان را ادامه دهیم و امیدوارم با تمرکز بیشتر در سال جدید بتوانیم نتایج درخشان تری کسب کنیم.

فخری همچنین با اشاره به فاصله کم هشت تیم برتر دنیا، گفت : در سال 97 باید در رقابت های قهرمانی دنیا هم شرکت کنیم که از تورنمنت های سطح بالا است. نتایج این رقابت ها را نیز نمی گردد پیش بینی کرد چرا که اختلاف بین هفت تیم برتر دنیا بسیار کم است و تنها کره جنوبی تیمی فوق العاده ای است و در سطحی بالاتر قرار گرفته است. مطمئنا قهرمانی در بیشتر تورنمنت ها به یکی از شمشیربازان هشت تیم برتر دنیا می رسد و هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد، پیروز تر خواهد بود.

پیمان فخری در انتها با اشاره به اهمیت کسب مدال در بازی های آسیایی، توضیح داد: برنامه خاصی برای بازی های آسیایی داریم و مطمئن باشید نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 643

به "پیمان فخری: اختلاف بین هشت تیم برتر دنیا بسیار کم است، برای جاکارتا برنامه خاصی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: اختلاف بین هشت تیم برتر دنیا بسیار کم است، برای جاکارتا برنامه خاصی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید