فروش نقاشی قهوه خانه ای برای ساخت مدرسه

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا) - نقاشی قهوه خانه ای کآرام جان می رود پس از 40 روز کار توسط محمدرضا محمدحسین، به فروش رسید تا بنا بر آنچه اعلام شده است، عواید فروش این اثر تبدیل به مدرسه ای در خوزستان گردد.

فروش نقاشی قهوه خانه ای برای ساخت مدرسه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در این فرهنگسرا برگزار و در جریان آن نقاشی قهوه خانه ای عاشورایی توسط محمدرضا محمدحسین کشیده شد.

در مراسم رونمایی و فروش این نقاشی عاشورایی با نام کآرام جان می رود یک خیر مدرسه ساز اثر هنری کآرام جان می رود را به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری کرد تا عواید حاصل از آن صرف ساخت یک مدرسه شش کلاسه در بخش گتوند خوزستان گردد.

تابلوی عاشورایی کآرام جان می رود برای قرارگیری در حسینیه ای به شهرستان ماکو ارسال شد.

محمدرضا محمدحسین، خالق اثر نقاشی عاشورایی قهوه خانه ای یکی از مهم ترین دلایل برای ترسیم این نقاشی را ادای احترام به استادان نقاشی قهوه خانه ای و استاد خودش عباس بلوکی فر عنوان نمود.

او اضافه نمود: وظیفه فرهنگ سرا، مدرسه و من نقاش این است که این میراث را حفظ کنیم. حضرت زینب (س) به ما آگاهی دادند و ما هم در همین زمینه باید فعالیت کنیم. این نقاشی روایت همین موضوع است: این که بتوانیم واقعه عاشورا را زنده نگه داریم و به بقیه نیز انتقال بدهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1219

به "فروش نقاشی قهوه خانه ای برای ساخت مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش نقاشی قهوه خانه ای برای ساخت مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید