فرنگی کار شیرازی نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، رستمی که در وزن 63 کیلوگرم کشتی می گرفت در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم کشتی گیر هند را ضربه فنی کرد .

فرنگی کار شیرازی نایب قهرمان آسیا شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمدرضا رستمی در دور سوم نیز با پیروزی 15 بر دو کشتی گیر قرقیزستان راشکست داد و راهی فینال شد و در این مرحله نیز برابر کشتی گیر قزاقستانی قرار گرفت و با نتیجه هشت بر شش مغلوب حریف خود شد و به مدال ارزشمند نقره آسیا بسنده کرد.

همچنین محمدرضا مختاری دیگر کشتی گیر فارسی در این رقابت ها در 50 کیلوگرم در حالیکه تنها یک امتیاز از حریف قدرتمند قزاقستانی عقب بود هنگام اجرای فن در سرپا با بدل حریف روبرو شد و با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد.

مختاری با این شکست با توجه به شکست کشتی گیر قزاقستانی از دور رقابت ها حذف شد.

این دوره از مسابقات با حضور 17 تیم از کشورهای هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، چین سریلانکا، ژاپن،، چین تایپه، کره جنوبی، کره شمالی، سوریه، عراق، امارات، تایلند، مغولستان و پاکستان در سالن کشتی ورزشگاه ایندیرا گاندی دهلی نو در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 580

به "فرنگی کار شیرازی نایب قهرمان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کار شیرازی نایب قهرمان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید