بازی های ویژه ژاپن، کره جنوبی و چین برای جام ملت ها، مسئولان دست بجنبانند

به گزارش تایمر سرگرمی، تیم ملی ژاپن، کره جنوبی و چین برای حضور در جام ملت های آسیا چندین و چند دیدار تدارکاتی با تیم های مختلف برگزار می نمایند اما در ایران هنوز حضور یا جدایی کی روش قطعی نشده است.

بازی های ویژه ژاپن، کره جنوبی و چین برای جام ملت ها، مسئولان دست بجنبانند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، برخلاف وعده و وعیدهایی که درباره قهرمانی تیم ملی در جام ملت های 2018 روسیه داد شده، تیم ملی شرایط خوبی ندارد و هنوز معین نیست کی روش در ایران می ماند یا خیر.

سرمربی پرتغالی فعلا در حالی رایزنی با مسئولان فدراسیون است تا مسائل سد راه تیمش برای رسیدن به جام قهرمانی آسیا را از پیش رو بردارد که یکی از این مسائل، برگزاری دیدار محبت آمیز با تیم های با کیفیت است.

کی روش چندی پیش در مصاحبه ای به آماده سازی تیم هایی مانند ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ... اشاره نمود و قهرمانی در آسیا با حضور چنین تیم هایی را سخت دانست چرا که برنامه این تیم ها از الان برای رسیدن به قهرمانی آسیا معین است.

برای نمونه تیم ملی ژاپن قبل از جام ملت های آسیا، تورنمنت چهار جانبه ای با حضور تیم های کاستاریکا، پاناما و شیلی برگزار می نماید و در خلال این تورنمت چند دیدار محبت آمیز هم خواهد داشت که زمان این بازی ها از الان معین است.

در سوی دیگر تیم ملی کره جنوبی هم از حضور تیم های کاستاریکا و شیلی در ژاپن استفاده نموده و در همین زمان با این دو تیم دیدار خواهد نمود که آماده سازی خوبی برای این تیم محسوب می گردد.

تیم ملی قطر نیز فعلا سه بازی تدارکاتی خود را قطعی نموده و در ماه های پیش رو با تیم ملی سوئیس، چین و ویتنام دیدار می نماید.

تیم ملی چین شش بازی تدارکاتی برابر تیم های کلمبیا، پاراگوئه، بحرین، قطر، بحرین، هند و تاجیکستان قطعی نموده است.

امارات، میزبان جام ملت های آسیا نیز دو بازی تدارکاتی خود برابر آندورا و ترینیداد و توباگو را نهایی نموده است.

تیم های مختلفی از الان چندین و چند بازی مهم را نهایی کردند اما فعلا مسئولان فوتبال ایران در خواب هستند و شاید می خواهند چند ماه دیگر که در هماهنگ کردن بازی های تدارکاتی ناکام ماندند، با بیان این که تیمی برای بازی کردن باقی نمانده، عذر بدتر از گناه بیاورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 501

به "بازی های ویژه ژاپن، کره جنوبی و چین برای جام ملت ها، مسئولان دست بجنبانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ویژه ژاپن، کره جنوبی و چین برای جام ملت ها، مسئولان دست بجنبانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید