طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسید

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمارهای شهرداری از کاهش آلودگی هوا غلوآمیز است، گفت: طرح جدید ترافیک تأثیری در کاهش آلودگی هوا و ترافیک نداشته است.

طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسید

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در گفت وگو با فارس، درباره حواشی ایجادشده از طرح جدید ترافیکی که جایگزین طرح زوج یا فرد شد، گفت: لغو یا ادامه طرح جدید بستگی به نظر شورای عالی ترافیک دارد. متأسفانه شورای شهر عضو شورای عالی ترافیک نیست و تنها نمایندگان پلیس، شهردار تهران، معاون حمل ونقل، وزارت کشور و استانداری می توانند نظرات خود را در این زمینه اعلام نمایند و تصمیم آنها منجر به لغو یا ادامه طرح گردد.

وی با تأکید بر اینکه حضور نماینده ای از شورای شهر در شورای عالی ترافیک ضرورت دارد، گفت: این طرح از ابتدا ایراد داشت و ما نیز با آن مخالف بودیم که پس از اجرای آن آمارها نیز نشان داد طرح اثری آن طور که اعلام نموده بودند نداشته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران از ابتدای تابستان آمارهایی در خصوص کاهش آلودگی هوا به دلیل اجرای این طرح اظهار داشت که غلوآمیز بود و درست نبود و ما مدام مطرح کردیم که نه اجرای طرح بلکه بهبود وضعیت هوا و تغییر شرایط جوی و وقوع بارش ها سبب کاهش آلودگی هوا شده است.

علیخانی اعلام نمود: تعیین بود که در پاییز و زمستان تأثیر قطعی این طرح نمایان می گردد و اکنون با وضعیت آلودگی هوا همه آمارهای شهرداری در این زمینه زیر سؤال رفته است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 426

به "طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید