طراحی باغ ویلا: طرح جامع برای باغ شهر های صدرا تهیه گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، استاندار فارس دستور تشکیل کمیته باغ شهر های صدرا در استانداری اطلاع داد و پیشنهاد داد که برای باغ شهر ها از پساب فاضلاب لوله کشی گردد و به هیچ وجه لوله کشی آب شرب برای آن ها انجام نگردد.

طراحی باغ ویلا: طرح جامع برای باغ شهر های صدرا تهیه گردد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس بیان اینکه دلیل مخالفت ما با ساخت باغ شهر ها در شهر صدرا مسئله تامین آب است و گرنه هیچ مخالفتی با سرگرمی مردم و ... نداریم، گفت: در حال حاضر یکی از مسائل شهر صدار عدم جمع آوری پساب آن است که باید به وسیله پولی که صاحبان باغ شهر ها می گیریم تصفیه فاضلاب را در آنجا راه اندازی کنیم و پساب تصفیه شده را به باغ شهر ها اختصاص دهیم.

او با بیان اینکه باید یک طرح جامع برای باغ شهر ها صدرا تهیه گردد، اضافه کرد: به جای اینکه به آن ها بگوییم فقط حق ساخت 40 متر دارند می توانیم به آن ها اجازه دهیم متراژ بیشتری بسازند، اما به همان نسبت نیز هزینه بیشتری از آن ها دریافت کنیم و همه چیز را رسمی، علنی و شفاف اعلام کنیم.

استاندار فارس بعلاوه دستور داد که کمیته باغ شهر های صدرا در استانداری فارس تشکیل گردد و پیشنهاد داد که برای باغ شهر ها از پساب فاضلاب لوله کشی گردد و به هیچ وجه لوله کشی آب شرب برای آن ها انجام نگردد و برای آب شرب از آب معدنی استفاده گردد تا استخر ها و درخت ها با آب شرب سیراب نگردد.

او با بیان اینکه برای هر یک از پروژه های تولیدی نیاز به 12 استعلام از 12 سازمان استان است، گفت: از این به بعد این 12 دستگاه در فرصت یک ماهه به وسیله یک پنجره باید پاسخ استعلامات را بدهند و عدم پاسخ به معنای مثبت بودن استعلام تلقی می گردد.

ایمانیه با بیان اینکه در حال حاضر هر طرح تولیدی برای گرفتن استعلامات حدود یک تا 1.5 سال معطل می گردد، مطرح نمود: یک ماه فرصت برای پاسخ به استعلامات کافی است و اگر دستگاهی این موضع را رعایت نکند به منزله کم کاری است.

استاندار فارس بعلاوه به این نکته اشاره نمود که از جلسه قبل شورای برنامه ریزی و توسعه فارس تصمیم گرفته شد که علاوه بر اینکه برای آغاز پروژه مهلت مشخص می کنیم برای سرانجام پروژه و بهره برداری نیز زمان مشخص می کنیم در غیر این صورت مصوبه لغو می گردد و زمین پروژه پس گرفته می گردد.

او گفت: یک درصد بودجه پژوهشی دستگاه ها باید به طرح های اولویت دار استان اختصاص یابد و مدیران استان نیز به صورت مکتوب اولویت های خود را به مدیران دستگاه ها ارائه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1884

به "طراحی باغ ویلا: طرح جامع برای باغ شهر های صدرا تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا: طرح جامع برای باغ شهر های صدرا تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید