شکست باورنکردنی پورشه از یک وانت متفاوت با بار، عکس

به گزارش تایمر سرگرمی، وانت غول پیکر تسلا یا همان سایبرتراک در نمایشی خیره کننده در حالی که یک پورشه را یدک می کشد توانست زودتر از یک پورشه 911 اسپرت از خط خاتمه مسابقه بگذرد.

شکست باورنکردنی پورشه از یک وانت متفاوت با بار، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، پس از بالا و پایین های فراوان خاتمه تسلا تحویل وانت نو سایبرتراک را شروع کرد. در این میان تسلا برای نشان دادن قابلیت های وانت نو خود در یک مسابقه با پورشه 911 به میدان آمد و در حالی که یک پورشه را یدک می کشید توانست زودتر از خط سرانجام بگذرد.

معین نیست که در این مسابقه چه مسافتی طی شده و شرایط چگونه بوده است و حتی مدل دقیق پورشه 911 معلوم نیست اما واضح است که پورشه مورد استفاده از نسل 992 بدون ورودی های جانبی است و از مدل هایی که به سرعت مستقیم بالا معروف هستند مانند 911 توربو یا کاررا جی تی اس استفاده نشده است. از روی ظاهر پورشه می توان حدس زد که این خودرو از مدل کاررا تی با قدرت 379 اسب بخار باشد.

در سرانجام ویدئو ادعا می گردد که سایبرتراک مسافت یک چهارم مایل را در کمتر از 11 ثانیه طی نموده و در کمتر از 2.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده است. این اعداد با ویژگی های گرانترین مدل سایبرتراک در سایت تسلا مطابقت دارد

در گرانترین مدل سایبرتراک سه موتور برقی با 850 اسب بخار قدرت نیروی پیشران وانت را تامین می نماید. به هر روی به نظر می رسد که سایبرتراک در پرقدرت ترین مدل می تواند در مسیری کوتاه با باری سنگین از پورشه 911 پیشی بگیرد.

منبع: موتور1

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آذر 1402 بروزرسانی: 10 آذر 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2276

به "شکست باورنکردنی پورشه از یک وانت متفاوت با بار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست باورنکردنی پورشه از یک وانت متفاوت با بار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید