جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی

به گزارش تایمر سرگرمی، مازراتی لوانته 2021 جدیدترین شاسی بلند هشت سیلندری ایتالیایی است که از مجموعه های ایمنی به روز و فناوری جدید بهره می گیرد.

جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی

به گزارش خبرنگاران، صحبت های زیادی درباره مازراتی لوانته 2021 گفته شده است که تمام آنها انحصار طلبی ایتالیایی ها را نشان می دهد.

اولین SUV مازراتی برای مدل سال 2021 مجموعه ای از اصلاحات و به روزرسانی ها را دریافت نموده و آن را مطابق با به روزرسانی های اخیر در رده سدان های Ghibli و Quattroporte تبدیل نموده است.

در حالی که بسیاری از رقبای آن، با یک توربوشارژ چهار سیلندر و V-6 فراوری می شوند، لوانته از این چهار سیلندر چشم پوشی می نماید و یک V-6 توربو دوقلو را به صورت استاندارد ارائه می دهد و به خریداران اجازه می دهد توئین توربو 590 اسب بخار را انتخاب نمایند.

کابین لوکس لوانته کاملاً شناخته نشده و اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است. هنوز هم هواداران زیادی برای این خودرو وجود دارد.

تغییرات ظاهری در لوانته شامل یک جلوپنجره مشبک اصلاح شده در مدل های GranLusso با کروم و در مدل های GranSport با مضمون ورزشی سیاه و سفید است و چراغ های عقب LED بومرنگ از نظر ظاهری شبیه به سدان های بالا هستند.

لوانته رابط سرگرمی جدید مازراتی را برای سال 2021 دریافت می نماید، اما بر خلاف دیگر سدان ها (Ghibli و Quattroporte) با صفحه نمایش 8.4 اینچی ارائه می گردد.

این نرم افزار جدید مبتنی بر Android Automotive گوگل است و یک دستیار مجازی صوتی فعال، ناوبری درون داش، Apple CarPlay و Android Auto را ارائه می دهد. یک پد شارژ بی سیم جدید نیز سال جاری ارائه می گردد.

زیر کاپوت بیشتر مدل های لوانته یک V-6 توربوشارژ دوقلو قرار گرفته است که 345 اسب بخار قدرت خود را به وسیله یک اتوماتیک هشت سرعته به هر چهار چرخ راهنمایی می نماید.

در آزمایش ها از یک لوانته S، آن موقع صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 5.1 ثانیه تحویل داده است.

مدل های GTS و Trofeo با V-8 توئین توربو به ترتیب 550 و 590 اسب بخار قدرت فراوری می شوند. در آزمایش ها، GTS خود را تنها در 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رساند، در حالی که Trofeo این کار را در 3.6 انجام داد.

در نگاه اول، داخل لوانته به خصوص در خودروی آزمایشی لوانته S که از چرم کامل با رنگ قهوه ای تیره برخوردار است، غنی و خوش ساخت به نظر می رسد.

داشبورد روکش دار چرم و ساعت سنتی آنالوگ مازراتی، همگی یک فضای لوکس درجه یک و قدیمی را به لوانته بخشیده اند.

با نگاهی دقیق تر، قطعاتی به وضوح با سایر برند های فیات کرایسلر به اشتراک گذاشته می گردد به عنوان مثال، کلید های پنجره، ساقه کنترل برف پاک کن و دکمه اشتعال همان جیپ چروکی است.

موقعیت رانندگی در لوانته عالی است و به وضوح برای اتومبیلرانی تنظیم شده است. لوانته مانند یک جفت کفش تابستانی ورساچه تأکید زیادی بر سبک دارد.

فضای بار آن تعداد قابل توجهی از چمدان های دستی را در خود جای داده است شت چمدان در حالت پشت جایگاه عقب، 19 چمدان در حالت جایگاه عقب تا شده، حتی اگر دیگران در این بخش شرایط خیلی بهتری داشته باشند.

گذشته از موارد اضافه شده، تجهیزات استاندارد پایه Levante شامل رینگ های 19 اینچی آلیاژی، جایگاه های جلوی گرم شونده قابل تنظیم 12 جهته، درب عقب برقی، روکش جایگاه چرمی، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، ورود بدون کلید و جلو است و سنسور های پارک عقب است.

مدل های Levante GranLusso به سپر های جلو و عقب منحصر به فرد با درج های کرومی، دامن های جانبی رنگ بدنه، رینگ های آلیاژی 19 اینچی منحصر به فرد، فضای داخلی Ermenegildo Zegna (با درج جایگاه های ابریشمی)، درب های بسته نرم، صفحات جلوپنجره روشن و کالیپر های ترمز سیاه اضافه می نمایند.

بیشتر عملکرد های خودرو، از جمله کنترل های آب و هوا، به وسیله صفحه نمایش سرگرمی تنظیم می شوند، اما این سیستم همچنین یک دستیار مجازی فعال نماینده صدا را ارائه می دهد.

پیمایش مانند رادیو ماهواره ای SiriusXM، Apple CarPlay و Android Auto استاندارد است. یک پد شارژ بی سیم نیز اضافه شده است.

اگرچه سیستم استریو هشت بلندگو استاندارد است، اما خریداران می توانند به سیستم 14 بلندگو Harman / Kardon یا سیستم 17 بلندگو Bowers & Wilkins ارتقا پیدا نمایند.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1636

به "جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید