شرایط جدید دورکاری کارمندان در پایتخت اعلام شد

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، با بیان به اینکه شهر تهران در شرایط نارنجی واقع شده است، گفت: از فردا (شنبه - اول خرداد) ادارات سطح پایتخت با مشاغل حساس و اضطرای حداقل با 70 درصد ظرفیت، و دیگر مشاغل اداری همانند کارمندان عادی با 50 درصد ظرفیت باید فعال باشند.

شرایط جدید دورکاری کارمندان در پایتخت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا روز آدینه در مصاحبه با ایرنا اضافه نمود: استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان های استان تهران براساس شرایط هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است.

وی ادامه ادامه داد: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از 7:30 دقیقه صبح تا14:30 دقیقه بعدازظهر است.

عباس پاشا همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس آنالیز های اجرا شده 73 درصد از دستگاه ها و نهادهای دولتی پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند.

وی اضافه نمود: عادی انگاری نباید اتفاق افتد و کارمندان در دستگاه ها باید علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دائما بهداشت فردی را رعایت نمایند تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1632

به "شرایط جدید دورکاری کارمندان در پایتخت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید دورکاری کارمندان در پایتخت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید