رویداد ملی مدبر برای تحلیل برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری برگزار می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، انجمن های علمی دانشجویی مدیریت، حقوق، اقتصاد، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) با هدف تحلیل همه جانبه برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری رویداد ملی مدبر را برگزار می نماید.

رویداد ملی مدبر برای تحلیل برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انجمن های علمی دانشجویی مدیریت، حقوق، اقتصاد، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد این دانشگاه همراه با اساتید و مسئولان مربوطه اقدام به برگزاری رویدادی رقابتی با حضور دانشجویان و با هدف تحلیل همه جانبه برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری نموده است.

مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد تحت عنوان مدبر (محکمه دانشجویی برنامه های رییس جمهور) تا 23 خردادماه ادامه دارد. داوری و آنالیز نتایج 24 تا 26 خردادماه انجام و نفرات برتر در روز پنجشنبه 27 خردادماه معرفی می شوند.

مسابقات رویداد ملی مدبر در دو بخش فردی و تیمی برگزار می گردد. جوایز رتبه های برتر بخش فردی به ترتیب یک میلیون تومان (مقام اول، طلا)، 800 هزار تومان (مقام دوم، نقره) و 500 هزار تومان (مقام سوم، برنزی) مشخص شده است همچنین در بخش گروهی جوایز به ترتیب مقام اول تا سوم به میزان 5 میلیون تومان، 3 میلیون تومان و 2 میلیون تومان اعطا می گردد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد را از اینجا مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1659

به "رویداد ملی مدبر برای تحلیل برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ملی مدبر برای تحلیل برنامه های مدیریتی کاندیدا های ریاست جمهوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید