رضا پروانه و مژگان، پوست شیر را در کنار مردم می بینند

به گزارش تایمر سرگرمی، قسمت ششم از فصل سوم سریال پوست شیر فردا، چهارشنبه 16 فروردین 1402 از ساعت 16 در سینما لوتوس اکران خواهد شد. علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه، ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان، جمشید محمودی کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه پوست شیر و نوید محمودی تهیه کننده پوست شیر با حضور در سینما لوتوس در کنار علاقه مندان به تماشای قسمت تازه پوست شیر خواهند نشست.

رضا پروانه و مژگان، پوست شیر را در کنار مردم می بینند

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، علاقه مندان به سریال پوست شیر می توانند قسمت نو این مجموعه را فردا، چهارشنبه 16 فروردین 1402 از ساعت 16 همراه با علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، جمشید محمودی و نوید محمودی در سینما لوتوس دیدن نمایند.

طبق برنامه ریزی اجرا شده به وسیله فیلم نت، علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه، ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان، جمشید محمودی کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه پوست شیر و نوید محمودی تهیه نماینده پوست شیر با حضور در سینما لوتوس در کنار علاقه مندان به دیدنی قسمت نو پوست شیر خواهند نشست. علاقه مندان به دیدنی قسمت ششم فصل سوم پوست شیر در سالن سینما، می توانند هم اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت و ایران تیک نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

این دومین نمایش مردمی پوست شیر محسوب می گردد. پیش از این قسمت پنجم از فصل سوم پوست شیر چهارشنبه 9 فروردین 1402 در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درآمده بود. قسمت ششم از فصل انتهای پوست شیر همزمان با اکران در سینما لوتوس به صورت اختصاصی به وسیله پلتفرم فیلم نت عرضه خواهد شد. پخش فصل سوم و انتهای سریال پوست شیر از روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 در پلتفرم فیلم نت شروع شده است و تا انتها فروردین 1402 ادامه دارد.

کارگردانی و تهیه نمایندگی پوست شیر به ترتیب برعهده جمشید محمودی و نوید محمودی است. بعلاوه فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته است. پوست شیر اولین تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی است. محمودی پیش از این کارگردانی فیلم هایی همانند چند مترمکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه اش به ثبت رسانده بود. سریال پوست شیر هر هفته چهارشنبه ها به وسیله پلتفرم فیلم نت منتشر می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2203

به "رضا پروانه و مژگان، پوست شیر را در کنار مردم می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا پروانه و مژگان، پوست شیر را در کنار مردم می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید