گریه شدید جواد عزتی و پسرش در ملاء عام

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: گریه جواد عزتی و پسرش رسانه ای شد.

گریه شدید جواد عزتی و پسرش در ملاء عام

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که این روزها جواد عزتی با بازی در سریال زخم کاری خوش درخشید . جواد عزتی در سریال زخم کاری با اسم نقش مالک توجه کاربران را به خود جلب کرد و قسمت آخر سریال زخم کاری که با بازی جواد عزتی پر بیننده ترین سریال خانگی بود با موجی از واکنش ها رو به رو شد. احساساتی شدن جواد عزتی بازیگر نقش مالک و مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در زخم کاری پس از دیدنی قسمت آخر را در این مطلب مشاهده می کنید.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال 1400 است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می گردد. قسمت هفتم این مجموعه به علت عدم تفاهم عوامل فراوری و تیم نظارت ساترا توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد. این سریال در روز 19 شهریور 1400 به خاتمه رسید.

این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده است.پخش قسمت نهم این مجموعه در 8 مرداد توانست 20 میلیون و 420 هزار دقیقه دیدن در فیلیمو به ثبت برساند و رکورد پیشین برای هم گناه با 20 میلیون و 170 هزار دقیقه را بشکند. فیلم برداری این مجموعه در 10 تیر 1400 در تهران به خاتمه رسید.

منبع:پاتوق آنلاین

منبع: رکنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1770

به "گریه شدید جواد عزتی و پسرش در ملاء عام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریه شدید جواد عزتی و پسرش در ملاء عام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید