رایزنی برای حل مشکل مسکن اعضای هیئت علمی، معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت شد

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به رایزنی برای حل مشکل مسکن اعضای هیئت علمی جوان این دانشگاه، از پرداخت تمام معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاع داد.

رایزنی برای حل مشکل مسکن اعضای هیئت علمی، معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت شد

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه اعضای هیئت علمی جوان دانشگاه ها نیازمند حمایت هستند، گفت: یک عضو هیئت علمی زمانی که عضو هیئت علمی می گردد چون در مقطع دکتری تحصیل نموده و پشت سد جذب مانده است، 35 تا 40 ساله است و نسبت به سایر اقشار جامعه 15 ـ 10 سال دیرتر وارد بازار کار شده است؛ زمان جذب حقوقی معادل استادیار پایه یک دریافت می نماید. حقوق استادیار پایه یک در این تورم عدد ناچیزی است و لذا فرد ممکن است بی انگیزه گردد، با توجه به تورم در کشور، ضروری است استادان جوان را در دانشگاه ها حمایت کنیم.

وی گفت: در حال رایزنی با مراجع ذی ربط هستیم که بحث طرح مسکن اعضای هیئت علمی جوان را در دانشگاه ها آغاز کنیم و بتوانیم تأمین مسکن آنها را انجام دهیم. در خیلی از نقاط کشور زمین داریم و رایزنی هایی را با وزارت مسکن آغاز نموده ایم و بحث منابع تسهیلاتی شان و همینطور کارهای مربوط به تعاونی را دنبال می کنیم. برای کارکنان دانشگاه فنی حرفه ای و به ویژه هیئت علمی جوان این اقدامات را آغاز نموده ایم تا بتوانیم قسمتی از دغدغه های آنها را کم کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه هزار و 150 میلیارد ریال از معوقات کارمندان این دانشگاه که از سال 98 مانده بود به طور کامل پرداخت شده است، گفت: با توجه به مسائل ماه های آخر سال گذشته، حقوق کارکنان، کارمندان، اعضای هیئت علمی و نیروهای شرکتی و عیدی به طور کامل پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2037

به "رایزنی برای حل مشکل مسکن اعضای هیئت علمی، معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای حل مشکل مسکن اعضای هیئت علمی، معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید