تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و میراث فرهنگی استان فارس منعقد شد

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از عقد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اطلاع داد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و میراث فرهنگی استان فارس منعقد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری گفت: در جلسه ای که روز گذشته در دانشکده فنی شهید باهنر و با حضور محمدمهدی علویان نماینده دانشگاه فنی وحرفه ای استان برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به امضای نمایندگان دو دستگاه منعقد شد.

وی اضافه کرد: هدف از عقد این تفاهم نامه تاسیس، راه اندازی و بهره برداری از مرکز رشد بین المللی فنی مهندسی، صنایع دستی، گردشگری و مرمت فارس است.

امیری در باره مفاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در 8 ماده و با موضوع های تعهدات اداره کل میراث فرهنگی فارس، تعهدات دانشگاه فنی وحرفه ای استان و روش های اجرای تفاهم نامه به تصویب رسید.

بنابراین گزارش همکاری مشترک در راه اندازی، استقرار و توسعه کسب و کار و کار آفرینی در حوزه صنایع دستی، گردشگری و مرمت، پشتیبانی فنی و اطلاعاتی از خاتمه نامه های تحصیلی دانشجویان، ارائه خدمات مشاوره ای و معرفی مرکز رشد در مجامع مرتبط با خود، جذب و به کارگیری پرسنل بخش صنایع دستی، گردشگری و مرمت با هماهنگی طرفین از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

اهدای 2000 جلد کتاب به کتابخانه فرصت شیرازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محبوبه خراسانی نسب، مسئول کتابخانه عمومی فرصت شیرازی، از اهدای 2 هزار جلد کتاب به این کتابخانه توسط خیرین اطلاع داد و گفت: با احتساب این کتاب ها، منابع این کتابخانه به حدود 4000 جلد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: این اهدا از سوی خیرین کتابخانه ساز همچون فرهنگسرای مهربانی، داریوش نویدگویی و دیگر خیرینی بود که نخواستند نامشان ذکر گردد، اجرا شده است.

مسئول کتابخانه عمومی فرصت شیرازی با بیان اینکه بیشتر این کتاب ها، کتاب های یاری درسی برای دانش آموزان است، گفت: کتابهای یاری درسی جذب شده به انتخاب کتابداران این کتابخانه بر اساس احتیاج سنجی و به روز بودن و چاپ های جدید (1390 تا 1395) است.

رونمایی از نخستین مجله تخصصی معماری و شهرسازی

مجله دال که با رویکرد تحلیلی و انتقادی بیشتر به مباحث بنیادین علم معماری و شهرسازی می پردازد به جمع مطبوعات کشور پیوست. در مراسم رونمایی این اثر مدیرکل ارشاد اسلامی فارس، اعضاء تحریریه مجله، جامعه تخصصی معماری و شهرسازی و جمعی از اهالی ادب و فرهنگ شیراز حضور دارند.

این مجله با رویکرد تحلیلی و انتقادی بیشتر به مباحث بنیادین علم معماری و شهرسازی می پردازد. آیین رونمایی مجله دال، فصل نامه تخصصی برای اندیشه و هنر معماری و شهرسازی با حضور و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می گردد.

مجله دال، نخستین فصل نامه تخصصی معماری و شهرسازی است که با گستره سراسری در استان فارس منتشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 780

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و میراث فرهنگی استان فارس منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی وحرفه ای و میراث فرهنگی استان فارس منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید