رئیس باشگاه پاری سن ژرمن: 200 درصد تضمین می کنم امباپه می ماند، تیم مان شخصیت کافی ندارد

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به طرفداران این تیم تأکید کرد که فصل آینده هم امباپه را در پارک دو پرنس خواهند دید.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن: 200 درصد تضمین می کنم امباپه می ماند، تیم مان شخصیت کافی ندارد

به گزارش خبرنگاران، طبق روال هر سال با شروع فصل نقل وانتقالات، شایعاتی درباره آینده بازیکنان پرطرفدار منتشر می گردد و کیلیان امباپه، مهاجم 20 ساله پاری سن ژرمن هم جزو این دسته از بازیکنان است.

از زمانی که امباپه در موناکو بازی می کرد شایعه پیوستن او به رئال مادرید وجود داشت و حتی بعد از دو فصل از پیوستن این بازیکن 180 میلیون پوندی به قهرمان لوشامپیونه، هنوز این شایعه شنیده می گردد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن اما این خبر را تکذیب کرد. او در بخشی از مصاحبه ای که به تازگی با نشریه فرانس فوتبال داشته است، گفت: امباپه فصل آینده به احتمال 200 درصد در پاری سن ژرمن بازی خواهد نمود.

الخلیفی در بخشی دیگر از مصاحبه اش با فرانس فوتبال اعتراف کرد که نبود اقتدار کافی در کادر فنی و مدیریتی باشگاه پاری سن ژرمن سبب شده است که بعضی از بازیکنان تیم پا را از حد فراتر بگذارند و جنجال آفرین شوند.

او اضافه کرد: تیم ما شخصیت و مقداری اقتدار کم دارد و من اولین نفری هستم که باید به این موضوع اعتراف کنم. همه ما به یک تکان یا نوعی شوک احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 215

به "رئیس باشگاه پاری سن ژرمن: 200 درصد تضمین می کنم امباپه می ماند، تیم مان شخصیت کافی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه پاری سن ژرمن: 200 درصد تضمین می کنم امباپه می ماند، تیم مان شخصیت کافی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید