تور ارزان اروپا: نخستین مربی والیبال زنان ایران در اروپا

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سمیرا ایمانی فولادی بازیکن اسبق تیم ملی زنان ایران است که در سال های گذشته در تیم های باشگاهی گیتی پسند، ذوب آهن اصفهان، باریچ اسانس کاشان و شهرداری اراک نیز بازی نموده است.

تور ارزان اروپا: نخستین مربی والیبال زنان ایران در اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی که سابقه مربیگری در تیم ملی و باشگاه های ذوب آهن اصفهان و نامی نو را در پرونده کاری خود دارد، به عنوان مربی با باشگاه پورتو پرتغال قرارداد امضا نموده است.

بدین ترتیب ایمانی به نخستین مربی زنان ورزش ایران تبدیل می گردد که در یک لیگ معتبر اروپایی مربیگری خواهد نمود.

تیم والیبال زنان پورتو سال گذشته قهرمان لیگ پرتغال شده و سال جاری نماینده این کشور در لیگ قهرمانان اروپا است. این تیم در حال حاضر نیز با 6 پیروزی از 6 مسابقه و کسب 18 امتیاز در رده نخست لیگ برتر والیبال زنان پرتغال قرار گرفته است.

سمیرا ایمانی فولادی با حضور در تیم والیبال بانوان پورتو هم باشگاهی مهدی طارمی خواهد شد تا ایران دو نماینده در این باشگاه معتبر اروپایی داشته باشد.

در حال حاضر 6 والیبالیست دختر ایرانی نیز در لیگ های پرتغال، اسپانیا، اسلوونی و ترکیه توپ می زنند که پرتغال از حضور این دختران بیشترین سهم را داراست.

مهتاب رحمانی و مونا دریس محمودی در باشگاه بواویستا پرتغال، نگین شیرتری در داس آویس پرتغال، مینا روستا در باشگاه اکستریمادورا باداجز اسپانیا، سودابه باقرپور گوریسای اسلوونی و مائده برهانی در باشگاه نمونه گنچلیک ترکیه؛ دخترانی هستند که چهره والیبال زنان را بین المللی نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور ارزان اروپا: نخستین مربی والیبال زنان ایران در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: نخستین مربی والیبال زنان ایران در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید