دوره های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی منجر به مدرک نمی گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سید ناصر استاد با اشاره به شایعاتی که درخصوص اعطای مدارک بین المللی توسط این دانشگاه منتشر شده است، گفت: دوره هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می گردد دوره های مهارتی بوده و منجر به اخذ مدرک تحصیلی نمی گردد و تنها گواهینامه شرکت در این دوره ها به افراد ارائه می گردد.

دوره های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی منجر به مدرک نمی گردد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دوره های مهارتی با مشارکت موسسات بین المللی به منظور مهارت افزایی دانش آموختگان برگزار می گردد و افراد پس از شرکت در این دوره ها مدرک تحصیلی دریافت نخواهند کرد بلکه تنها یک گواهی حضور به افراد اعطا می گردد.

استاد گفت: باتوجه به رسالت دانشگاه علوم پزشکی مجازی تفاهم نامه هایی با موسسات بین المللی منعقد شده و دانشگاه علوم پزشکی مجازی مجری دوره های مهارتی این موسسات در ایران است.

وی اعلام کرد: به این موضوع باید توجه گردد که این دوره ها مهارتی است. دوره های مهارتی توسط موسسات داخلی در ایران نیز برگزار می گردد و پس از گذراندن این دوره ها مدرک تحصیلی به افراد اعطا نمی گردد بلکه یک گواهی حضور در دوره برای شرکت کنندگان صادر می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به اهداف این دانشگاه برای ارائه آموزش های مورد احتیاج حوزه سلامت کشور به صورت مجازی و مطابق با استانداردهای بین المللی گفت: در کنار دوره های مهارتی که با همکاری مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت در حال طراحی است، تفاهم نامه هایی نیز با برخی موسسات معتبر بین المللی برای برگزاری دوره ها منعقد شد.

وی اضافه نمود: هزینه این دوره ها توسط موسسات بین المللی برگزار کننده معین می گردد و دانشگاه علوم پزشکی مجازی صرفا مجری این دوره ها در کشور است.

استاد تاکید نمود: چنانچه به عناوین این دوره ها که در سایت دانشگاه مجازی درج شده دقت گردد، این دوره ها برای ارتقای مهارت در افرادی است که یک مدرک دانشگاهی در حوزه علوم پزشکی دارند و مانند بسیاری از کارگاه ها و دوره های مهارتی که در کشور نیز برگزار می گردد مدرک جدیدی به فرد داده نمی گردد، بلکه تنها یک گواهی ارائه می گردد که حضور فرد در این دوره را تایید می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 56

به "دوره های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی منجر به مدرک نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی منجر به مدرک نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید