درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران بر لزوم واریز کلیه درآمدهای شهرداری به حساب خزانه مورد تأیید شورای شهر تهران تأکید کرد.

درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز گردد

به گزارش خبرنگاران، مجید فراهانی در یکصدوشصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضا از شهردار تهران و مدیران شهرداری است تا با رعایت اجرای دقیق و به موقع این مصوبات زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد.

وی اضافه کرد: به منظور تأکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور با عنایت به بند الف تبصره یک بودجه امسال، شهرداری تهران، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته و دستورالعمل خزانه داری در شهرداری ها ابلاغیه وزارت کشور درباره واریز کلیه درآمدها به حساب خزانه مورد تأیید شورای اسلامی شهر تهران این تذکر را مطرح می کنم.

وی ادامه داد: تمامی واحدها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه و موسسات وابسته شهرداری تهران موظف هستند کلیه منابع درآمدی خود را به طور مستقیم در چارچوب قوانین و مقررات وصول و صرفا به حساب های درآمدی خزانه شهرداری تهران که به پیشنهاد شهرداری و تأیید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده، واریز نمایند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: متأسفانه علیرغم تأکیدات قانونی شورا، بعضی واحدهای شهرداری از واریز کامل درآمد خود به حساب خزانه مورد تأیید شورای شهر تهران خودداری می نمایند و بعضا مبالغ درآمدی را در حسابی به جز حساب های مورد تأیید شورا واریز و نگهداری می نمایند. امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد حفظ و صیانت از منابع درآمدی شهرداری و ارتقاء سطح انضباط اقتصادی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 358

به "درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید