خبرنگاران انتشار فراخوان جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- دبیرخانه جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد فراخوان اولین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

خبرنگاران انتشار فراخوان جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد

به گزارش ستاد خبری جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد، نخستین دوره جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد از تاریخ 15 تا 30 مرداد 1399 به دبیری شهرام اسدزاده به صورت آنلاین برگزار می گردد.

شهرام اسدزاده نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر است که بعد از دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، با صدور حکمی از سوی روح الله حسینی مدیرکل دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی به عنوان دبیر این جشنواره منصوب شده است.

ثبت نام فیلم های متقاضی شرکت در این رویداد سینمایی به وسیله سایت جشنواره در نشانی انجام می گردد. زمان آغاز ثبت نام در این جشنواره از امروز 7 تیر 1399 است و 31 تیر 1399 مهلت ثبت نام به سرانجام می رسد.

این رویداد سینمایی در 2 بخش رقابتی فیلم کوتاه و استعداد برتر برگزار می گردد و تمام فیلم های کوتاهی که از یکم فروردین 1397 تا یکم تیر 1399 فراوری شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

همچنین علاقه مندان به فیلمسازی و بازیگری نیز می توانند مطابق با شرایط مندرج در فراخوان جشنواره و با مراجعه به سایت جشنواره در بخش استعداد برتر ثبت نام نموده و آثار خود را برای رقابت در این بخش ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان و شرایط شرکت در نخستین دوره جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد در سایت جشنواره در دسترس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1067

به "خبرنگاران انتشار فراخوان جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار فراخوان جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید