حضور گزارشگران ورزشی خانم در رادیو افزایش می یابد

به گزارش تایمر سرگرمی، مهدی شکری از گزارشگران قدیمی تلویزیون و رادیو است که به تازگی مدیریت گروه مسابقات رادیو ورزش را بر عهده گرفته است؛ او حضور بانوان در عرصه گزارشگری را از اتفاقات خوب در این عرصه دانست و اینگونه مطرح کرد که این اتفاق در رادیو گسترش پیدا خواهد نمود.

حضور گزارشگران ورزشی خانم در رادیو افزایش می یابد

شکری در گفت وگو با خبرنگاران با یادآوری سال ها فعالیت خود در تلویزیون و رادیو عنوان کرد: من از سال 59 سابقه فعالیت مطبوعاتی داشته و در حال حاضر نیز کار مطبوعاتی انجام می دهم و در رسانه های مختلفی به عنوان نویسنده فعالیت نموده ام. سال ها نیز در تلویزیون در برنامه ورزش و مردم با مرحوم بهرام شفیع و تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون که اکنون در تلویزیون حضور ندارند، همکاری داشتم. اما آمدن من به رادیو به این دلیل بود که از همان روز اول اعتقاد به نمایش دادن چهره ام نداشتم و رادیو را به دلیل ارتباط گرم و صمیمانه با مخاطبانش انتخاب کردم. به طور کلی رادیو نسبت به تلویزیون رسانه گرم تری است.

وی ادامه داد: پیش از این هم کارشناس مجری بودم و هم گزارشگر و این روزها نیز برنامه دنیا فوتبال که روزهای دوشنبه به روی آنتن شبکه ورزش می رود را اجرا می کنم. وی با اشاره به حضورش در رویدادهای مهم ورزشی در عرصه گزارشگری گفت: من در دو دوره از جام دنیای فوتبال، دو دوره از جام ملت های آسیا، چهار دوره بازی های پارا المپیک و چهار دوره از رویداد بازی های پارا آسیایی به عنوان گزارشگر حضور داشتم و پس از آن در سال 85 مدیر گروه دانش رادیو ورزش و سال 92 مدیر گروه علوم رادیو ورزش شدم و در حال حاضر نیز به عنوان مدیر گروه مسابقات رادیو ورزش در رادیو حضور دارم. شکری درباره سطح گزارش های رادیو اظهار کرد: گزارش های رادیو با صدای گرم گزارشگران قدیمی از جمله آقای عطاران، آقای والی زاده، آقای اکبر ارمنده، آقای نیلاش و آقایان هوتن و کامران جعفری با توجه به سوابقی که دارند، سطح بالایی دارد. از طرفی وظیفه ما کادرسازی است و برای افزایش مخاطب احتیاج داریم نسل جدید را جایگزین نسل قدیم کنیم که در حال حاضر نمود این اتفاق در حضور گزارشگران بانوان قابل لمس است. حضور بانوان در عرصه گزارشگری، از جمله گزارشگری فوتبال و فوتسال بانوان، یکی از اتفاقات خوب در عرصه گزارشگری است که این اتفاق در رادیو گسترش پیدا خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، طی حکمی از سوی غلامرضا میرحسینی (مدیر شبکه رادیویی ورزش)، مهدی شکری (کارشناس، مجری و گزارشگر باسابقه صداوسیما) به عنوان مدیر گروه مسابقات رادیو ورزش منصوب شد.

مهدی شکری از گزارشگران و مفسران قدیمی عرصه رسانه های ورزشی ایران است که دارای کارت مربیگری و داوری فوتبال است و بازیکن تیم های برق تهران و سازمان آب در دهه پنجاه بوده است.

وی سابقه همکاری با روزنامه ها و هفته نامه های زیادی را دارد و از ابتدای تأسیس شبکه رادیویی ورزش به عنوان کارشناس مجری و مدیر گروه ورزش و دانش فعالیت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 123

به "حضور گزارشگران ورزشی خانم در رادیو افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور گزارشگران ورزشی خانم در رادیو افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید