جشنواره زمستانی سرعین در 3 هفته برگزار می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از برگزاری جشنواره زمستانی سرعین طی سه هفته و به عنوان بخشی از برنامه های زمستان بیدار اردبیل اطلاع داد.

جشنواره زمستانی سرعین در 3 هفته برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید مصطفی سید محسنی سرپرست اداره میراث فرهنگی سرعین امروز یکشنبه 2 دی 97 در حاشیه سومین جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره زمستانی سرعین توضیح داد: در پی همفکری و هماهنگی های اجرا شده با دستگاه های اجرایی و فرمانداری شهرستان، جشنواره زمستانی سال جاری با رویکرد متفاوت برگزار می گردد.

او اضافه نمود: با توجه به طرح موضوع زمستان بیدار از سوی استاندار محترم سال جاری جشنواره زمستانی در دل برنامه های متنوع زمستان بیدار و همراه با بخش های مختلف برگزار می گردد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تاکید نمود: برنامه های زمستان بیدار از هفت دی ماه آغاز شده و جشنواره زمستانی سرعین نیز همزمان با آغاز برنامه ها از هفت دی به صورت ویژه برای سه اسفند، 10 اسفند و 17 اسفند ماه سال جاری برنامه ریزی شده و احتمال برگزاری در چهار هفته که منتهی به تعطیلات نوروزی است، وجود دارد.

سید محسنی به دعوت از چهره های ملی هنری و فرهنگی به مانند سال های گذشته اشاره نمود و گفت: برنامه های شاد و مفرحی با هدف رونق سرعین در زمستان پیش بینی شده است.

او در مورد تامین اعتبار این جشنواره نیز ادامه داد: فرمانداری هزینه جشنواره را بالغ بر 300 میلیون تومان برآورد نموده که 100 میلیون تومان به وسیله استانداری، 100 میلیون تومان به وسیله شهرداری و 100 میلیون تومان به وسیله اصناف تامین خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 267

به "جشنواره زمستانی سرعین در 3 هفته برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره زمستانی سرعین در 3 هفته برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید