جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توئیتر

به گزارش تایمر سرگرمی، طبق اسناد شکایت نامه کمیسیون فدرال تجارت آمریکا از توئیتر، این شبکه اجتماعی برای سوءاستفاده از اطلاعات کاربران احتمالا باید 250 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توئیتر

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از تلگراف، توئیتر اعلام کرداحتمالاًبرای استفاده از شماره موبایل و ایمیل افراد در فرایند بازاریابی هدفمند تبلیغات باید مبلغ 250 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا هفته گذشته درباره سوءاستفاده این شبکه اجتماعی از اطلاعات کاربران (از جمله 14 میلیون کاربر انگلیسی) بین سال های 2013 تا2019میلادی شکایت نامه ای تنظیم کرده است. توئیتر در زمان فاش شدن این امر، اعلام کرده از شماره تماس و ایمیل افراد برای امنیت حساب های کاربری استفاده کرده، اما بعداً اعتراف کرد اطلاعات مذکور در زمینه شخصی سازی تبلیغات به کاربردهشده است.

این اقدام برخلاف توافقنامه ای است که این شبکه اجتماعی در سال 2011 میلادی با کمیسیون فدرال تجارت امضا و تعهدکرد دربارهامنیت اطلاعات شخصی کاربران آنها را گمراه نکند.

طبق گزارش ها توئیتر 150 میلیون دلار برای تسویه این شکایت نامه در نظرگرفته بودهاست. اما طبق اسنادی که از شکایت ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار، مبلغ تسویهاحتمالاًبه 250 میلیون دلار خواهد رسید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1127

به "جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 250 میلیون دلاری در انتظار توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید