تیم نو آیاندا پاتوسی کجاست؟

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا) - هافبک سابق استقلال تهران به احتمال زیاد طی روزهای جاری قرارداد خود با تیم جدیدش را امضا نموده است.

تیم نو آیاندا پاتوسی کجاست؟

آیاندا پاتوسی که با حضور در استقلال تهران به فوتبال ایران معرفی گردید و در نیم فصل حضور در این تیم یکی از بازیکنان محبوب طرفداران استقلال بود اما فصل بعد راهی فولاد خوزستان شد، در حالی که از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در نیم فصل اول بود، در نیم فصل دوم در فهرست مازاد جواد نکونام نهاده شد و دیگر جایی در فولاد ندارد.

شنیده ها از اهواز حاکی از این است که جدایی پاتوسی از فولاد قطعی شده و این بازیکن با گل گهر سیرجان که راهنمایی آن بر عهده امیر قلعه نویی است به توافق رسیده و به نظر می رسد طی روزهای آینده قرارداد این استقلالی ثابت با گل گهر امضا خواهد شد تا او هم در کنار بازیکن هایی مانند آرمین سهرابیان، بهنام برزای، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، میلاد زکی پور و محسن فروزان قرار بگیرد که سابقه حضور در استقلال را دارند.

البته هنوز معین نیست انتقال پاتوسی به گل گهر چگونه خواهد بود و آیا قرار است معاوضه بازیکن بین دو باشگاه صورت بگیرد یا سیرجانی ها رقم رضایت نامه پاتوسی را به فولاد می دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1970

به "تیم نو آیاندا پاتوسی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نو آیاندا پاتوسی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید