توضیحات برای خرید کتاب بیولوژی کمپبل؛ برترین منبع زیست شناسی (ویرایش 12)

به گزارش تایمر سرگرمی، یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری و المپیادهای زیست شناسی، پیدا کردن یک کتاب خوب و قابلاطمینان در زمینه زیست شناسی است. کتابی که متن روان و جذابی داشته باشد و به درک عمیق-تر مفاهیم زیست یاری کند. البته اساتید، زیست شناسان، معلمان زیست شناسی و مشاوران کنکور نیز در پی منبع بی نقص و به روز برای معرفی به دانشجویان خود هستند تا بتوانند نقشی در موفقیت آن ها داشته باشند.

توضیحات برای خرید کتاب بیولوژی کمپبل؛ برترین منبع زیست شناسی (ویرایش 12)

کتاب بیولوژی کمپبل یکی از برترین و معروف ترین کتاب هایی است که می توان از آن برای یادگیری بهتر و کامل تر مباحث زیست شناسی استفاده کرد. کمتر دانش آموزی است که برای قبولی در رشته های تاپ تجربی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) کتاب بیولوژی را مطالعه ننموده باشد.

این کتاب از برترین آثار محقق برجسته آمریکایی به نام نیل آ. کمپبل است که به دلیل تألیف آن مشهور شد. Biology Campbell شامل 7 بخش اصلی شیمی حیات، سلول، ژنتیک، مکانیسم تکامل و تاریخچه تکامل تنوع زیستی، ساختار و عمل گیاهان، ساختار و عمل جانوران و اکولوژی است.

1کتاب بیولوژی کمپبل

این کتاب هر چند سال یک بار مورد بازبینی و ویرایش قرار می گیرد و نسخه جدیدی از آن ارائه می گردد. آخرین نسخه کتاب بیولوژی کمپبل مربوط به 2020 و ویرایش 12 است که در آن نکات مهم هر بخش، تصاویر رنگی باکیفیت، آزمون های چالشی و خلاصه هر فصل آمده است. همین مزیت به روز بودن آن باعث می گردد تا همواره مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند؛ به طوری که هر سال نزدیک به نیممیلیون دانشجو و دانش آموز آن را به عنوان منبع اصلی خود انتخاب می نمایند.

معرفی نویسندگان کتاب معروف بیولوژی کمپبل

در نگاه اول به نظر می آید تنها نویسنده کتاب بیولوژی پروفسور نیل آلیسون کمپبل است، اما افراد فرهیخته و اندیشمند دیگری نیز در تألیف این کتاب ارزشمند و فاخر نقش داشتند که پس از فوت پروفسور نیل در سال 2004، تصمیم گرفتند به پاس از زحمات ارزشمند ایشان نام کتاب را به بیولوژی کمپبل تغییر دهند.

2نیل آ. کمپبل

جین ریس؛ میکروبیولوژیست و باکتریولوژیست که از ابتدای تألیف کتاب تا آخرین ویرایش آن همراه گروه نویسندگان بودهاست.

لیزا یوری؛ تحصیل نموده در رشته بیولوژی و زیست شناسی که در تألیف بخش های 3-1 و فصل یک کتاب بیولوژی نقش موثری داشتهاست.

پیتر مینورسکای؛ پروفسوری که در نیویورک زیست شناسی، تکامل، اکولوژی و گیاه شناسی تدریس می نماید و در تألیف بخش 6 کتاب بیولوژی نقش داشتهاست.

رابرت جکسون؛ دکترا اکولوژی و مهندس شیمی است که تا کنون جوایز متعددی در زمینه مهندسی و علوم دریافت نموده و در تألیف بخش 8 کتاب نقش داشته است.

مایکل استیون واسرمن؛ پروفسور دانشگاه کالیفرنیا، دارای دکترا علوم زیستی و لیسانس زیست شناسی که در حال حاضر مشغول به تدریس ژنتیک، فیزیولوژی و تکوین است و در تألیف بخش 7 کتاب بیولوژی نقش داشته است.

مایکل کاین؛ اکولوژیست و زیست شناس تکاملی که در تألیف بخش های 4 و 5 کتاب بیولوژی نقش مؤثری داشته-است.

پروفسور نیل مدرک دکترای خود را در شاخه علوم گیاهی از دانشگاه کالیفرنیا اخذ کرد و پس از 14 سال به گروه زیست شناسی این دانشگاه ملحق شد. ایشان بعلاوه در زمینه گیاهان ساحلی و صحرایی هم تحقیق کردند و انتها کتاب بیولوژی کمپبل دلیل معروفیت ایشان در سطح بین الملل شد.

3دوره هفت جلدی کتاب بیولوژی

کتاب بیولوژی

این کتاب در 56 فصل و 7 بخش اصلی تألیف شده و نسخه اصلی آن که به زبان انگلیسی است تنها یک جلد دارد. اما در انتشارات مختلف ایران به صورت 7 جلدی ترجمه شده و به فروش می رسد که هر جلد آن شامل یکی از 7 بخش اصلی و چندین فصل کتاب است. این جداسازی یاری نموده تا علاقهمندان بتوانند فقط کتاب مبحث مورد احتیاج خود را خریدارینمایند و در زمینه هایی که تمایل بیشتری به آن دارند کسب علم نمایند.

گرچه خرید مجموعه هفت جلدی کتاب بیولوژی کمپبل، برای دانش آموزان رشته تجربی، داوطلبان المپیاد زیست، دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی و بعلاوه معلمان زیست شناسی لازم و لازم است و تجربه شیرین و ماندگاری از این درس در فکر آن ها به جا می گذارد.

قسمتی از کتاب بیولوژی (سفری به درون سلول)

در انتها میخواهیم قسمتی از متن این کتاب را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید با متن و سبک نوشتاری آن آشنا شوید.

همان طور که اتم ها اساس شیمی هستند، سلول ها نیر پایه و اساس سیستم های زنده را تشکیل میدهند. در همین لحظه، انواع مختلی از سلول ها برای شما در حال کارکردن هستند. انقباض سلول های ماهیچه ای، چشم های شما را به هنگام مطالعه این جمله حرکت می دهند. کلمات صفحه به پیغام هایی ترجمه می شوند که سلول های عصبی آن ها را به مغز می برند.

این کتاب ارزشمند را از کجا بخریم؟

توصیه ما به شما این است که همواره کتابها را از فروشگاههای مطمئن و معتبر خریداری کنید. با این کار، هم از بابت قیمت مطمئن خواهید بود و هم از کیفیت. فروشگاه آنلاین ذره بین مارکت مرکز بسیار بزرگی برای فروش کتابهای یاریدرسی است. شما میتوانید این کتاب و هزاران عنوان دیگر را در این فروشگاه مشاهده کنید و بهراحتی خرید کنید. تخفیفهای ویژه و ارسال رایگان کتاب، از جمله امتیازهایی است که خرید از ذره بین مارکت برای شما به ارمغان میآورد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2137

به "توضیحات برای خرید کتاب بیولوژی کمپبل؛ برترین منبع زیست شناسی (ویرایش 12)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات برای خرید کتاب بیولوژی کمپبل؛ برترین منبع زیست شناسی (ویرایش 12)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید