با اماکن دیدنی ایرواین کالیفرنیا آشنا شوید

به گزارش تایمر سرگرمی، در شرق کالیفرنیا شهری وجود دارد که معمولا مقصد افرادی است که به دنبال تفریح هستند. این شهر ایرواین Irvine نام دارد. مراکز تفریحی ایرواین علاوه بر جاذبه های طبیعی آن زیبایی بیشتری به این شهر بخشیده است که می توانید از وقت گذرانی در آن ها لذت ببرید. یکی از این محل ها، Irvine Spectrum Center که مرکز خریدی روباز با یک ترن هوایی بزرگ است. جاذبه های طبیعی و فرهنگی در پارک بزرگ Orange County در کنار هم جمع شده اند. در این پارک فعالیت های مختلفی از جمله فعالیت های ورزشی گروهی، گالری هنری و بالون سواری برای مراجعه کنندگان فراهم آورده شده است.

با اماکن دیدنی ایرواین کالیفرنیا آشنا شوید

در آخر هفته می توانید به شهر ساحلی نیوپورت Newport که در کنار شهر ایرواین است بروید. سفر به این شهر، سریع ترین راستا رسیدن به دریا است. از شهر نیوپورت می توانید به جزیره زیبای بالبوا Balboa بروید تا منظره های زیباتری از دریای آبی را ببینید. شهر ایرواین از لس آنجلس، کم تر از یک ساعت فاصله دارد و شهری است که خبری از شلوغی و سروصدای شهری در آن نیست. با خبرنگاران همراه باشید تا با خواندن این لیست، اطلاعات زیادی را درباره اماکن دیدنی ایرواین بدست بیاورید .

1. مرکز خرید Irvine Spectrum

یکی از مراکز تفریحی ایرواین، این مرکز خرید روباز است که با داشتن فروشگاه های مختلف، آب نماهایی با طراحی چشم گیر و دیگر امکانات تفریحی، تمامی اعضای خانواده را برای ساعت های طولانی سرگرم خواهد نمود. در این مرکز خرید، فروشگاه های برندهای مختلف مانند دنیم لب The Denim Lab و لولولمون Lululemon وجود دارند. همچنین می توانید از غذا خوردن در رستوران های زنجیره ای مانند یومامی برگر Umami Burger و بستنی فروشی های افترز Afters Ice Cream لذت ببرید. جای محبوب مراجعه نمایندگان برای تفریح و غذا خوردن ، دیو و باستر Dave and Busters است. در این رستوران، بازی های آرکید قدیمی برای بازی کردن بزرگسالان وجود دارد.

این مرکز خرید فقط جای خرید و خوردن خوراکی های خوشمزه نیست. در این مرکز، می توانید با هزینه کم و حتی بدون هیچ هزینه ای تفریحات مختلفی را امتحان کنید. درخت کاری ها و باغچه ها به زیبایی این مرکز خرید افزوده اند و چرخ و فلک و ترن هوایی تفریحی هیجان انگیز برای بچه ها هستند. در آخر هفته، موسیقی زنده در زمین های اطراف این مرکز خرید اجرا می گردد که ان را به یکی از اماکن دیدنی ایرواین بدل نموده است.

با این که پیشنهاد ما دیدن این مرکز خرید در طول روز است، اما دیدن نورپردازی های زیبای آن در شب هم خالی از لطف نیست. تئاتر کمدی Irvine Improv که در این مرکز خرید وجود دارد، ساختمانی زیبا با فواره های شگفت انگیزی که رو به رویش واقع شده است را روشن می نماید. هر هفته در این تئاتر، کمدین های معروف اجرا دارند. در این مرکز خرید، حتما باید بازی های واقعیت مجازی که در SPACES arcade ارائه می گردد را تجربه کنید. در SPACES arcade می توانید با ربات هایی که در فیلم ترمیناتور بودند، مبارزه کنید.

2. پارک بزرگ اورنج کانتی Orange County

بهترین محل وقت گذرانی در فضای آزاد شهر ایرواین، پارک بزرگ اورنج کانتی است. در این پارک می توانید فعالیت های مختلفی علاوه بر نشستن و غذا خوردن کنار رود داشته باشید. این پارک که قبلا پایگاه هوایی مارین کرپس Marine Corps بوده است، حدود 520 هکتار مساحت دارد. در این پارک می توانید در مرکز ورزشی آن به فعالیت های ورزشی بپردازید، در گالری هنری های چرخشی، از نقاشی های زیبا لذت ببرید و در رستوران های آن از غذای تازه میل کنید. اما محبوب ترین فعالیتی که در این پارک می توانید انجام دهید، بالون سواری در ارتفاع 400 فوتی از زمین است. از آن بالا می توانید منظره کل پارک و مناطق اطراف آن را ببینید بی شک این پارک یکی از بهترین اماکن دیدنی ایرواین است.

فعالیت های دیگری که می توانید امتحان کنید، چرخ و فلک بزرگ پارک و دیدن مکان فرود هواپیمایی که از سقف آن انواع مدل های هواپیما آویزان شده اند، است. نزیک محل بالون سواری، ساختمان هنری پارک واقع شده است که دارای سالن نمایشگاهی با مساحت 1000 فوتی است که قبلا مکان فرود هواپیما های جنگی بوده است.

بخش گیاهی پارک، نمایشگاهی از نوع پوشش گیاهی شهر ایرواین است که در خصوص همه آن ها توضیحاتی به مراجعه نمایندگان، داده می گردد. جدیدترین قسمتی که به پارک اضافه شده است بخش پارک یخ است که در آن مسابقات اسکیت سالانه برگزار می گردد.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، بلوار پارک بزرگ8000

3. پارک محافظت شده سن جکوین San Joacquin

این پارک که برای عاشقان پرنده ها و عکاسان جای بسیار مناسبی است یکی دیگر از مراکز تفریحی ایرواین است. در این پارک حیوانات وحشی را می بینید که در کنار انسان ها زندگی می نمایند. راستا رسیدن به این پارک بسیار راحت است ولی راستای که در آن به گردش می پردازید حدود ده مایل و پر از فراز و نشیب است. مراجعه نمایندگان باید آشغال های خود را جمع آوری نمایند زیرا در این پارک نیروی انسانی و تعداد دستشویی های محدودی وجود دارد.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، ریپارین ویو 5Riparian View

4. موزه Pretend City Childrens

این موزه کوچک برای بچه ها، دنیای زیبا و هیجان انگیزی است. در این موزه، شهر کوچکی وجود دارد که کافه، ساختمان های در حال ساخت و فروشگاه دارد. این شهر کوچک، 17 جای مختلف دارد که بچه ها تحت نظر افراد بزرگسال می توانند از آن ها دیدن و در آن ها بازی نمایند. کارمندان این مرکز، به خوبی درمورد بچه ها آموزش دیده اند تا علاوه بر حفظ امنیت کودک، چیزهای زیادی به آن ها آموزش دهند. این مرکز در روزهای بخصوص مانند روز پدر، مراسم خاصی را برای بچه ها فراهم می بیند.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، 29هابل 29 Hubble

5. ساحل نیوپورت

با 10 مایل فاصله از شهر ایرواین، ساحل زیبای نیوپورت نزدیک ترین ساحل به شهر ایرواین واقع شده است که یکی از مراکز تفریحی ایرواین است. تمام مرکز های تفریحی این شهر در اطراف یکی از بزرگ ترین لنگرگاه های خلیج شرقی قرار گرفته اند. راه های زیادی از جمله اسکیت سواری، قدم زدن در ساحل و دیدن غروب آفتاب روی قایق برای لذت بردن از زیبایی های نیوپورت وجود دارد. لباس فروشی ها، رستوران های محلی و خانه های گران قیمت در کنار ساحل قرار دارند و اگر به دنبال محلی برای گذراندن وقت با عشق زندگی خود می باشید، محله کورونا دل مار Corona Del Mar را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر به نیوپورت می روید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به جزیره و شبه جزیره بولبوا هم بزنید. با قایق های کرایه ای می توانید به این جزیره بروید. در این جزیره اقامتگاه های مختلفی برای ماندن وجود دارد. ترن هوایی بزرگی نیز در این جزیره وجود دارد که می توان با سوار شدن بر آن لحظات هیجان انگیزی را داشته باشید. مناظر ساحلی این جزیره بسیار زیبا هستند. پیش رویِ 3 مایلی زمین در دریا، شبه جزیره بولبوا را تشکیل می دهد که در آن ساحل و اسکله زیبای بولبوا وجود دارد. در این مکان می توانید وقت خود را به ماهیگیری، دیدن وال ها و موج سواری بگذرانید.

6. پارک ویلیام آر میسون William R. Mason

این پارک 120 هکتاری، محل مناسبی برای وقت گذراندن با خانواده است. در این پارک فعالیت های گروهی زیادی را می توانید به رایگان انجام دهید. اطراف پارک راستا پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد و در قسمتی از پارک هم حیوانات وحشی نگه داری می گردد. می توانید در دریاچه بزرگ قایق سواری کنید و فرزندان کوچک خود را به یکی از مرکزهای نگه داری بچه ها بسپارید. زمین گلف معروف مزرعه توت فرنگی Strawberry Farms Golf Course که یکی از مراکز تفریحی ایرواین است و در آن مسابقات جهانی برگزار می گردد نیز در این پارک واقع شده است. این پارک یکی از مراکز تفریحی ایرواین است می تواند محل بسیار مناسبی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان باشد.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، یونیورسیتی درایو 18712 University Drive

7. بازار کشاورزان ایرواین

زمین های اطراف شهر ایرواین برای کشاورزی بسیار غنی هستند به همین خاطر همواره مراکز فروش محصولات تازه کشاورزان و یکی از اماکن دیدنی ایرواین هستند. سازمان کشاورزی اورنج کانتی Orange County سه بازار کشاورزان را تحت نظر خود برگزار می نماید. یکی در صبح سه شنبه ها در پارک محلی Regional Park و دومی در صبح شنبه ها در نزدیکی کلیسای مارینرز Mariners Church برگزار می گردد. یک شنبه ها بین ساعات 10 صبح تا 2 ظهر، سومین بازار کشاورزان در پارک اورنج کانتی برگزار می گردد.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، بونیتا کانیون درایو 5428 Bonita Canyon Drive

8. مزرعه تاناکا Tanaka Farms

مزرعه 12 هکتاری تاناکا فعالیت های خانوادگی و فروشگاه های خرید میوه را برای مراجعه نمایندگان فراهم نموده است. در هر فصل، این مزرعه چیزهای جدیدی برای دیدن دارد. برای دیدن مزرعه تاناکا، پیشنهاد می دهیم که در یکی از تورهای آن شرکت کنید. تورهای توت فرنگی بین ماه های فوریه و جون و تورهای ذرت در تابستان برگزار می شوند. همه تورها شامل کامیون سواری در طول مزرعه و امتحان کردن محصولات بصورت رایگان می گردد. این مزرعه همچنین محل مناسبی برای برگزاری تولدهاست. دیگر مراسمی که در این مزرعه برگزار می شوند، فستیوال های برداشت در آخر هفته و برداشت کدوتنبل در ماه اکتبر است که جذابتیش آن را به یکی از اماکن دیدنی ایرواین بدل نموده است.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، یونیورسیتی درایو 5380 University drive

9. باشگاه فوتبال اورنج کانتی

این باشگاه در پارک بزرگ اورنج کانتی واقع شده است و محل تمرین تیم اورنج کانتی، تنها تیم شرکت نماینده در لیگ فوتبال یونایتد، در ورزشگاه بزرگ اورنج کانتی است. این ورزشگاه محل محبوب فوتبال دوستان و بدون شک یکی از مراکز تفریحی ایرواین است. اگر خوش شانس باشید می توانید در یکی از بعدازظهرهای گرم شهر ایرواین شاهد بازی دو تیم در این ورزشگاه باشید. با ظرفیت 5 هزار نفری این باشگاه و ماشین های غذایی که در اطراف ورزشگاه قرار دارند، این محل همواره پر از هواداران فوتبال است.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، بلوار پارک بزرگ8272

10. فضای آزاد محافظت شده ایرواین

این فضای طبیعی که شهر ایرواین را در بر گرفته است، برای شهروندان و توریست ها به یک اندازه لذت بخش است. در این منطقه می توانید پیاده روی، دوچرخه سواری و اسب سواری کنید و انواع حیوانات وحشی را ببینید. راه های معدودی برای رفتن به فضای آزاد ایرواین وجود دارد و ما پیشنهاد می کنیم از راستا بامر کانیون Bommer Canyon بروید زیرا با وجود تابلوهای راهنما در این راستا احتیاج به راهنما نخواهید داشت.

فضای آزاد ایرواین یکی از مراکز تفریحی ایرواین است که به طبیعت پارک اورنج کانتی وصل می گردد و زمین های وسیع زیبایی را شامل می گردد که هر کسی از وجود این زمین ها در شهر پرجمعیت کالیفرنیا تعجب خواهد نمود. فضای آزاد ایرواین همچنین شامل زمین های عمومی پارک های کریستال کوو Crystal Cove ، فریمونت کانیون Fremont Canyon Nature Preserve و پارک محلی می گردد. با همه این ها، مساحت فضای آزاد محافظت شده ایرواین به 8000 هکتار می رسد.

11. باغ دانشگاه کالیفرنیا

یکی از اماکن دیدنی ایرواین که انواع گیاهانکمیاب آفریقای جنوبی در آن یافت می گردد، باغ دانشگاه کالیفرنیا است و تمرکز این باغ بیشتر بر گیاهان جنوب کالیفرنیا است. برای دیدن این باغ یا باید از دانشجویان علوم زیستی دانشگاه باشید یا در تورهایی که بطور مداوم در فصل شکوفه دادن برگزار می شوند، شرکت کنید.

این باغ نمونه های گیاهی از جزایر شانل، باجا و صحرای موجاوه نیز دارد. این باغ ها در روند یادگیری دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا تاثیر بسزایی دارد.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، کمپوس درایو Campus Drive و خیابان جمبوری Jamboree Road

12. موزه تاریخی ایرواین

موزه ایرواین که در کنار زمین گلف رنچو سن جکوین واقع شده است و توسط جامعه تاریخی اداره می گردد یکی از اماکن دیدنی ایرواین است. این موزه یکی از قدیمی ترین ساختمان ها در مراتع شهر ایرواین است. این موزه کاملا به تاریخ مراتع ایرواین که در گذشته بزرگ ترین مراتع خصوصی آمریکا بودند، می پردازد. شرکت در تورهای موزه، بهترین راه آشنایی با تاریخ مراتع ایرواین است. این تورها دوشنبه های دوم هر ماه برگزار می شوند و برای شرکت در این تورها باید از قبل جا رزرو کنید.

آدرس: کالیفرنیا، ایرواین، سن جکوین 5 San Joaquin

منبع: همگردی
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 342

به "با اماکن دیدنی ایرواین کالیفرنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

3 کاربر به "با اماکن دیدنی ایرواین کالیفرنیا آشنا شوید" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اماکن دیدنی ایرواین کالیفرنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید