توانمندسازی نیازمندان با راه اندازی مشاغل خانگی قابل انجام است

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ایجاد مشاغل خرد و خانگی امکان پذیر است.

توانمندسازی نیازمندان با راه اندازی مشاغل خانگی قابل انجام است

رضا قاسمیان گفت: لازم است با توانمندسازی خانواده ها و ارائه بسته های کار برای آن ها در منازل، زمینه اشتغال را در جامعه فراهم کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با موضوع هفته نیکوکاری می گوید: در راستای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی لازم است تا مشاغل خرد در شهرستان های محروم رونق یابد.

قاسمیان جهاد دانشگاهی، فنی و حرفه ای و سایر دستگاه ها را دارای ظرفیت بزرگ اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد بیان کرد و گفت: ترویج مشاغل خانگی از سوی این دستگاه ها و حمایت از آن ها با تضمین خرید محصولات فراوری شده می تواند به درآمدزایی و بی نیازی خانواده های تحت پوشش منجر گردد.

او با بیان اینکه تقویت ایده های دانش بنیان و فناورانه در راستای اشتغال مددجویان لازم است، گفت: این ایده ها تا تبدیل شدن به شغل باید حمایت شوند و به علت سودآوری بالا رونق مالی مناسبی در پی دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در تصویرسازی فکر مردم نسبت به موضوعات مختلف، گفت: روابط عمومی ها در کنار معرفی توانمندی و خدمات اجرا شده در دستگاه اجرایی می توانند به عناصر راهنمایی و حمایت جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و مالی تبدیل شوند.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار اردبیل نیز از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل خواست تا با به روز رسانی سایت های اطلاع رسانی مجموعه خود، در ارائه اطلاعات موثق و دقیق به مردم و شهروندان کوشش نمایند.

مالک عزیزی می گوید: با توجه به برگزاری مستمر نشست روابط عمومی ها، حضور فعالان این عرصه در جلسات هم اندیشی، برای استفاده از نظرات و تجارب هم لازم است.

او با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی در دسترس بودن روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و خواهان اطلاع رسانی روابط عمومی دستگاه های عضو ستاد تسهیل از اقدامات انجام گرفته دستگاه مربوطه در این حوزه شد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2048

به "توانمندسازی نیازمندان با راه اندازی مشاغل خانگی قابل انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی نیازمندان با راه اندازی مشاغل خانگی قابل انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید