تور استانبول: تصاویری عجیب از روز و شب استانبول در یک قاب!

به گزارش تایمر سرگرمی، پروژه روز و شب استانبول

شهر شگفت انگیز استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و ستون اصلی مالی، فرهنگی و قلب تاریخی این کشور محسوب می گردد. استانبول، شهری با 14.1 میلیون نفر جمعیت، یکی از بزرگترین منطقه ها شهری جهان را تشکیل می دهد و سومین شهر بزرگ جهان از لحاظ جمعیت درون شهری است. تعداد زیاد مساجد، بازارها، حمام های ترکی و چه و چه، می تواند شما را روزها بلکه ماه ها در این کشور سرگرم نگه دارد و در صورت سفر، سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم بزند. تصاویر زیادی از استانبول تا به حال از نزیک یا در رسانه های مختلف دیده ایم، اما وقتی تصاویر گرفته شده از دریچه دوربین یک عکاس حرفه ای باشد، موضوع فرق دارد. عکاس هنری خوش ذوقی به نام بکتاش موسا، عکس هایی از روز و شب استانبول از یک زاویه ثابت گرفته است و آنها را در کنار هم قرار داده که باعث یک تاثیر لذت بخش در بیننده می گردد. همراه خبرنگاران از این عکاس و کارهای او بیشتر خواهیم دانست:

تور استانبول: تصاویری عجیب از روز و شب استانبول در یک قاب!

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این عکاس خوش ذوق درباره خود می گوید: نام من بکتاش موسا (Bektash Musa) است و اهل ترکیه هستم، اخیرا به شهر استانبول سفر نموده ام تا بتوانم این شهر را بیشتر کشف کنم و عکس های متفاوتی از آن بگیرم.

استانبول از زمان های گذشته تا به امروز، مرکز کشور و مقر امپراطوری های زیادی بوده است. امپراطوری های مختلف در زمان خود، بناهای بسیار زیبایی خلق نموده و از خود به یادگار گذاشته اند که صومعه ها، برج ها و قلعه ها بخشی از آنها هستند. هدف من از انتشار تصاویر روز و شب استانبول، نشان دادن اوج زیبایی این شهر و معماری فوق العاده ای است که بناهای آن چه در روز و چه در شب دارند:

نمای بسیار زیبایی از گوشه ای از شهر استانبول

برج گالاتا… برجی که از سال 1348، آسمانخراش منطقه بی اغلو محسوب می شده است و وقتی از دور به آن نگاه می کنید شاید برجی کوچک مثل هر برج دیگری به نظر برسد اما این برج 67 متری ملقب به برج مسیح داستان ها در پس خود دارد و هنوز هم که هنوز است نمای بسیار زیبایی از منطقه را بدست می دهد… برج گالاتا یکی از پر بازدید ترین بناهای استانبول در تور استانبول است.

مسجد سلطان احمد… مسجدی تاریخی در شهر استانبول که به خاطر کاشی های آبی ای که در نمای داخلی آن به کار رفته است، به آن مسجد آبی هم می گویند. مسجد سلطان احمد بین سال های 1609 تا 1616 ساخته شد و یکی از برترین جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می گردد.

برج Beyazit که نام برجی در شهر استانبول، ساخته شده از سنگ گران بهای مرمر سفید در دوران امپراطوری عثمانی ها با نمای فوق العاده ای به شهر است. محتمل است که در آینده ای نه چندان دور به موزه ای در این شهر تبدیل گردد… این بنا در حال حاضر بیشتر مورد دسترس دانشجویان دانشگاه استانبول است.

ستون Justinjans

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1937

به "تور استانبول: تصاویری عجیب از روز و شب استانبول در یک قاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: تصاویری عجیب از روز و شب استانبول در یک قاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید