ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 4 مرداد شروع می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای بیان کرد: کلاس های آموزشی ترم تابستان 99 این دانشگاه از 4 تا 29 مرداد برگزار می گردد.

ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 4 مرداد شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای جزئیات برگزاری ترم تابستان 99 این دانشگاه را خاطرنشان کرد.

طبق اعلام این معاونت، پیش ثبت نام غیرحضوری ترم تابستان 99 این دانشگاه به وسیله سایت دانشگاه به نشانی summer.kut.ac.ir از 31 خرداد شروع شده و تا 20 تیر ادامه دارد.

ثبت اطلاعات شخصی برای شرکت در این ترم هم در سیستم جامع گلستان از 24 خرداد شروع شده و تا 20 تیر ادامه دارد و انتخاب واحد و پرداخت شهریه این ترم نیز به وسیله سیستم گلستان و از 31 تیر شروع می گردد و تا 2 مرداد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • ترم تابستان دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی برگزار می گردد
  • دانشگاه پیغام نور سمنان ترم تابستانی مجازی برگزار می نماید

کلاس های آموزشی ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم از 4 تا 29 مرداد برگزار می گردد و امتحانات پایانی این ترم هم به صورت مجازی از یکم تا پنجم شهریور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1081

به "ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 4 مرداد شروع می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 4 مرداد شروع می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستان 99 دانشگاه صنعتی کرمانشاه از 4 مرداد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید